Popularne przesądy noworoczne

Anko77Anko77 - specjalista Tipy.pl
1 z 8
Sylwester, to magiczny dzień, ważny dla większości z nas. Nic dziwnego - witamy przecież Nowy Rok a żegnamy stary i wraz z nim puszczamy w niepamięć wszystkie sprawy, które straciły już swoją ważność. Czy chcesz dowiedzieć się, co zrobić, aby przyszły rok był przyjazny, miły, obfity w chwile dobre czy też pełen rozmaitych przygód? Czytaj dalej:
1
Jeśli chcesz pozbyć się wszystkich problemów, to spisz je na czerwonej kartce po czym spal w piecu, kominku lub ognisku. Dawniej była to jedna z najpopularniejszych praktyk noworocznych. W ten sposób spalamy wszystkie swoje problemy a w nowy rok wchodzimy oczyszczeni i gotowi na nowe wyzwania.
2
Chyba każdy człowiek pragnie, aby w nadchodzącym roku pieniądze same się do niego "uśmiechały" i wchodziły mu do kieszeni. Wspaniałe życzenie! Co jednak trzeba zrobić, aby się spełniło? Otóż od dawien dawna mówi się, że trzeba w takim wypadku uregulować wszystkie swoje długi. Poczynając od tych niewielkich, a kończąc na ogromnych zadłużeniach, o których najzwyczajniej w świecie zapomnieliśmy, lub o których nie chcieliśmy pamiętać.
3
Aby przez następny rok towarzyszyła nam pomyślność w pracy oraz życiu prywatnym najstarszy członek rodziny, musi otworzyć szeroko drzwi i okna, aby móc zaprosić do środka Nowy Rok oraz życzliwe domowi duchy.
4
Dawniej uważano, że ostatnie porządki w starym roku należy robić dzień przed sylwestrem. W przeciwnym razie z całego domu wymiecie się szczęście, które w przyszłym roku nie zawita w naszym życiu. Warto także zapełnić lodówkę, aby w przyszłym roku nie być głodnym i biednym.
5
Poprzez jedzenie wszystkiego i w dużych ilościach w dniu sylwestra zapewnisz sobie powodzenie oraz dobrobyt w nadchodzącym nowym roku. Nie przejmuj się naczyniami, które "walają" się po kątach, a tym samym nie sprzątaj ich za szybko bo inaczej będziesz mieć pecha.
6
Jeśli wciąż jesteś panną i poszukujesz męża lub chcesz dowiedzieć się przynajmniej, jak będzie brzmieć jego imię, powinnaś uważnie nasłuchiwać rozmów. Pierwsze imię mężczyzny, które usłyszysz będzie oznaczało, że Twoim mężem zostanie wybranek o takim właśnie imieniu. Czy przesąd jest prawdziwy i realny? O tym dowiesz się za kilka dni, tygodni, miesięcy, lat, kiedy to będziesz szczęśliwa stała przy ołtarzu.
7
I na koniec jeszcze jeden przesąd dla samotnych pań: jeśli chcesz w nadchodzącym roku cieszyć się życiem u boku prawdziwego faceta, musisz założyć na bal karnawałowy nową bieliznę.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane