10 zalet korzystania z Internetu
Amarant - specjalista Tipy.pl

Internet ma wiele zalet pod warunkiem, że potrafimy go dobrze wykorzystać. Niestety większość z nas nie zastanawia się zbyt wiele nad jego możliwościami i ogranicza się jedynie do bezproduktywnego przeglądania plotek, grania w ogłupiające gry oraz paplania przez Internet o niczym z sąsiadem zza ściany. Jakie są zatem prawdziwe zalety internetu?
1
W przypadku zakupów internetowych masz 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych nie zwrócisz - chyba, że są wadliwe lub zezwala na to polityka sklepu.
2
Korzystanie z konta bankowego przez Internet pozwala nam zaoszczędzić pieniądze na przelewach oraz czas na dojechaniu do banku i staniu w kolejkach.
3
W prosty sposób możemy publikować własne wiersze, opowiadania, piosenki czy utwory i dzięki temu zdobyć i budować własną grupę odbiorców. Możemy to robić zarówno na własnym blogu jak również na YouTube oraz serwisach takich jak Poeto, Poezje czy Pisze-Wiersze.
4
Dzięki internetowi mobilnemu zawsze mamy dostęp do mapy i nawigacji, dzięki czemu nie zgubimy się podczas podróży.
5
W prosty sposób możesz wypełnić i wysłać PIT-a. Dzięki złożeniu PIT-a przez Internet unikniesz długiego stania w kolejce w Urzędzie Skarbowym.
6
Dzięki różnym serwisom oraz aplikacjom możesz zaoszczędzić na podróży jako właściciel samochodu lub znaleźć tani i szybki przejazd jako pasażer. Umożliwi ci to np. Bla Bla Car czy Carpooling.
7
Z łatwością znajdziesz dobrego lekarza w twoim miejscu zamieszkania. Bez Internetu zwykle polegamy na opinii wyłącznie członków rodziny i znajomych. Czasami jednak nikt z nich nie korzystał z pomocy określonego specjalisty, więc wybieramy go na chybił trafił. W trosce o nasze zdrowie i bezpieczeństwo przychodzą nam fora oraz serwisy internetowe np. Znany Lekarz. Dzięki nim możemy przejrzeć opinie innych ludzi oraz wybrać tego lekarza, który wyda nam się najodpowiedniejszy.
8
Możesz dzielić się ważnymi informacjami na bieżąco z szeroką grupą odbiorców. Jeśli jesteś świadkiem ważnego wydarzenia czy wypadku i chcesz się nim podzielić z całym narodem to możesz to zrobić poprzez zamieszczenie informacji na Kontakt24.
9
Dzięki internetowi możemy komunikować się z krewnymi i przyjaciółmi za granicą praktycznie za darmo. Do tego celu można wykorzystać komunikatory (np. GG, Skype, Tlen), portale społecznościowe (np. Facebook), aplikacje mobilne (np. WhatsApp) czy zwykłego maila.
10
Nie musisz kupować książek kucharskich. Wystarczy, że wejdziesz na któryś z licznych serwisów kulinarnych, wybierzesz przepis a następnie sprawdzisz ocenę użytkowników oraz komentarze, aby wiedzieć, czy warto przygotować dany posiłek czy też nie.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kinskarolina123
07.02.2014
Osobiście uważam, że jest także wiele wad jeśli chodzi o internet. Denerwuje mnie to, że człowiek zamiast wyjść na świeże powietrze, dotlenić się, woli cały dzień przesiedzieć przy komputerze. Ponad to ludzie wolą rozmawiać ze sobą m.in. przez facebook'a zamiast porozmawiać na żywo. Przykre, ale prawdziwe:/