Jak zapomnieć o dziewczynie?

Jak zapomnieć o dziewczynie?
MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Nie jest łatwo zapomnieć o dziewczynie tuż po zerwaniu, ponieważ wspomnienia są wciąż żywe w twojej głowie. Aby wyleczyć się z związku i miłości potrzebujemy przede wszystkim czasu. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, by przyśpieszyć ten proces.
1
Usuń ze swojego życia wszystkie rzeczy, które przypominają ci o niej. Należą do nich jej zdjęcia oraz zdjęcia, na których jesteście razem, upominki, prezenty, pamiątki, a także kopie filmów, które oglądaliście razem. Jeśli zachowasz te rzeczy wokół siebie, będziesz stale o niej pamiętał, wiec pozbądź się ich.
2
Przyjmij do wiadomości myśli o niej, które przyszły ci do głowy, a następnie wyrzuć je. Kiedy myślisz o niej, daj sobie na to minutę lub dwie, aby zastanowić się co robisz, a następnie przestań i skup uwagę na czymś innym.
3
Skup się na innych dziedzinach swojego życia. Spotkaj się z przyjaciółmi, zdobądź nowe hobby czy też skup się na pracy czy szkole. Jeśli będziesz miał zajęcie, nie będziesz miał czasu na myślenie o dziewczynie, o której starasz się zapomnieć.
4
Pomyśl sobie, że będą jeszcze inne dziewczyny. Ona nie jest jedyną dziewczyną na świecie, którą musisz się opiekować, uwierz w to. Pamiętaj o tym i bądź otwarty na poznawanie nowych ludzi.
5
Porozmawiaj z przyjaciółmi. Zapytaj, co oni o tym myślą. Warto poznać zdanie kogoś, kto stoi z boku. Może wasz związek wcale nie był taki idealny, jak ty to widziałeś. Zresztą zawsze to lepiej z kimś porozmawiać.
6
Wyjaśnij wszystko ze swoją eks. Jeśli istnieją nierozwiązane kwestie dotyczące pieniędzy, posiadłości czy wspólnie kupionych rzeczy, postaraj się wszystko wyjaśnić i uregulować.
7
Odwróć swoją uwagę. Oglądaj filmy, zwiedź ciekawe miejsca, znajdź sobie zajęcia na świeżym powietrzu, pograj w gry lub poczytaj książki. Istnieje wiele możliwości.
8
Zacznij uprawiać sport. Skup się na czymś całkiem nowym. Zacznij trenować biegi, grać w tenisa lub popracuj nad swoimi mięśniami.
9
Dogadzaj sobie. Zjedz czekoladę, wybierz się na siłownię, masaż lub nawet kup sobie coś nowego. Dzięki temu będziesz bardziej pewnym siebie i poprawisz sobie samopoczucie.
?

Wskazówki
* Unikaj skoków z jednego do drugiego związku. Znalezienie innej dziewczyny, dzięki której twoim zdaniem zapomnisz o tamtej, nie jest dobrym rozwiązaniem. Sprawi to, że odsuniesz swoje myśli o byłej daleko do tyłu, ale w rzeczywistości nigdy naprawdę o niej nie zapomnisz.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (45)

* Pola wymagane

Alcatraz
16.01.2019
Też nie mogłem zapomnieć o swojej byłej. Wszystko mi o niej przypominało. Każdą kobietę, którą widziałem, do niej porównywałem. W końcu zrozumiałem, że trzeba pokręcić z innymi dziewczynami.
Bartosz
01.10.2018
Wiesz to nie jest takie łatwe
Dr. Love jakzapomniecodziewczynie.blogspot.com
25.04.2018
Teraz zajmij się sobą i zainwestuj w swój rozwój i zmianę zarówno intelektualną jak i zewnętrzną. Zdaj sobie sprawę że nie jesteś byle kim, znajdź cele i dążąc do nich. TWOJEJ EX JUŻ NIE MA. Zacznij żyć własnym życiem, zmieniać je na lepsze i zachowywać się jakby jej już miało nigdy nie być.
Dkeeper
25.10.2017
Witam. Sluchaj,wyrzuciłem wszystko co było związane z nią,zdjęcia,nagrane filmy. Odesłałem jej ciuchy wszystkie prezenty,które mi ofiarowała. Łańcuszek z kolczykami z białego złota na który pracowałem i odkładałem po cichu cały rok też jej odesłałem chociaż mieszka 45 km ode mnie. Odsyłała mi to
M
15.02.2017
Chłopaki głowa do góry. Nie jest łatwo i potrzeba sporo czasu ale uwierzcie mi, że będzie lepiej. Zacznijcie zmieniać swoje życie na lepsze. Ja wyjechałem za granice, zacząłem chodzić na siłownie, zrobiłem sobie tatuaż(zawsze to chciałem zrobić ;) ) a wkrótce kupuje dom w UK. Dalej jestem sam i źle mi z tym ale mam nadzieję i to jest najważniejsze.
shcok
06.02.2017
tez bylem z dziewczyna 5 lat i po tym czasie powiedziala od tak koniec potem jak dopytywalem czemu itd dowiedzialem sie ze zawiesila na kims oko to najbardziej jest bolesne jak kobieta w twarz ci mowi ze ktos jej sie podoba uwierzcie nawet nie wiem co mam zrobic masakra po prostu a bardzo ja kocham. Nie wiem probowanie odzyskac jest nadaremno mi sie wydaje naprawde ciezko uczucie jakby ktos ci wbijal noz w serce plecy itd po 5 latach bedac razem i po prostu nie moge uwierzyc ze ona potrafila tak o zostawiic i pojsc do innego
Bodzik
25.01.2017
20 lat znajomosci 12 lat w zwiasku partnerskim bez slubu , syn 12 lat, 5 lat tyram za granica zeby nam nic nie brakowało. na nowy rok kupilem jeszcze nowa kuchenke , dukarke, łuzko dla dziecka i wiele innych pierduł. wrociłem spowrotem do pracy a ta mi pisze ze mozemy byc jedynie przyjaciułmi. ZABOLAŁO i boli, straciłem sens wszystkiego.Nie chce stracic tego zwiasku robie wszystko zeby zmienila zdanie ale na darmo. Mysle ze nie wytrzymam tego bólu i chyba to skoncze chociaz kazdy mi mowi zyj dla dziecka. Ale w tedy ona bedzie cały czas mnie zabijała. nie wiem co mam robic.
Wystarczy
18.01.2017
... a ja byłem z jedną i jedyną 11 lat i dopiero po 3.5 roku się uśmiecham (ale uśmiecham) i jeszcze ku...kuryku mieszka koło mnie ze Swoim nowym synkiem. Pozdrawiam Wszystkich Lalusi (Wierzcie mi, że jak ja się nie zabiłem to Wy tym bardziej dacie radę. Albo np mój wujek, Jemu żona poszła po 30 latach
David27legnica
17.11.2016
Ja natomiast bylem z kobieta 7 miesiecy jakas masakra czuje sie jak bym byl z nia ze 3 lata tak mi jej brakuje niewiem chyba mam stan depresyjny zaladaek mnie boli problem z jedzeniem spaniem takie same objawy jak koledzy nizej...juz prawie 2 miesiace po rozstaniu a ja dalej cierpie mysle wspominam...cale lato z nia bylem caly cieply okres tyle chwil razem spedzonych spacerow wieczorow tyle radosnych chwil potrafilismy sie razem smiac bawic...biegalismy razem cwiczylismy jezdziila na moje mecze...niema szans na powrot a powod rozstania z mojego punktu widzenia wydaje mi sie ze jednak siee znudziila mna zwiazkiem cos sie w niej wypalilo...niema juz szans na powrot chociaz tesknie mocno za nia ale chce chociaz przestac cierpiec zeby te wspomnienia zamienily sie w mile wspomnienia:(((
Smunty11
03.10.2016
Ja byłem z dziewczyną rok, a kochałem już nią wcześniej, gdy pisaliśmy na fejsie wraz napisała "zróbmy sobie przerwe", która trwa już 2 lata. W rzaden sposób nie moge o niej zapomnieć.