Modne buty na zimę, których nie zechcesz ściągać z nóg

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 6
Istnieją dwa rodzaje zimy. Jedna to zima z temperaturą dodatnią oraz suchym podłożem oraz druga - prawdziwa zima z mrozami, śniegiem i lodem. O ile w pierwszym przypadku problem butów nie jest szczególnie wielki to w drugim może już taki być. Jakie buty zatem wybrać, aby było nam ciepło, wygodnie i jednocześnie abyśmy wyglądały modnie? Oto kilka przykładów:
1
Kalosze Hunter Kalosze te absolutnie nie wychodzą z mody. Możesz bawić się w śniegu, biegać i szurać nogami i masz pewność, że twoje stopy będą suche. Aby nie zmarznąć zaopatrz się w specjalne ocieplacze tej samej firmy.

Kalosze Hunter kupisz tutaj.
2
Emu Australijskie buty Emu podbiły nasze serca już jakiś czas temu. Są niezwykle wygodne, miękkie i przede wszystkim ciepłe. Najlepiej wyglądają do legginsów.

Buty emu kupisz tutaj
3
Buty UGG Bardzo podobne do Emu jednak równie urocze, ciepłe i wygodne! Ciężko porównać obydwie marki, gdyż każda z nich ma rzesze oddanych im fanek.

Buty UGG kupisz tutaj
4
Dr. Martens Te kultowe i pankowe buty znów wróciły do łask zarówno w starym jak i nowym wydaniu. Są wygodne i przede wszystkim - niezniszczalne.

Buty Dr. Martens kupisz tutaj
5
Moon Boot W śniegowcach Moon Boot z pewnością nie zmarzniesz. Są ciepłe, nieprzemakalne i świetnie się nadają do noszenia w kurortach zimowych jak i w mieście. Wyglądają super modnie i chyba nikogo nie trzeba do tego przekonywać. Jeśli ci się podobają ale szkoda ci pieniędzy (są dość drogie) to zdecyduj się na śniegowce Brugi, które są tanią alternatywą dla Moon Boot.

Buty Moon Boot kupisz tutaj
Strona 1 z 6

Powiązane porady

roziąganie butów
odciski sposoby

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kari.blachanka
31.01.2014
Ja tam wolę stare, dobre i nigdy nie wychodzące z łask glany