Modne kolory 2014

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 8
Zastanawiasz się na jaki kolor postawić w tym sezonie? W modzie nadal pozostaną biel i czerń jednak wiosna i lato nie będą znów takie monotonne. Nasz świat nieco ubarwią pomarańcze, róże oraz promienny i radosny żółty.
1
Biało-czarny 

To klasyczne połączenie kolorów jest będzie nadal modne w sezonie wiosna/lato 2014.
Na zdjęciach kolejno: Ralph Lauren, Rag & Bone, Narciso Rodriguez, Tibi.
2
Zimne pastele 

Wyciszone róże, mięta, fiolet i błękit - te wszystkie kolory znalazły się na wybiegach. Satynowe i błyszczące materiały dają w tym sezonie świeży wygląd.
Na zdjęciach kolejno: Jason Wu, Rag & Bone, Nonoo, Marissa Webb.
3
Biel 

Biel nadal nie wychodzi z mody i obejmuje ona total look. Aby wygląd nie był nudny można go urozmaicić zdecydowanym kolorem ust.
Na zdjęciach kolejno: Altuzarra, MM6 Maison Martin Margiela, Cushnie et Ochs, Helmut Lang.
4
Odrobina różu 

Niespodziewane różowe akcenty nieco złagodzą tak modny tej wiosny sportowy styl. Wszystkie odcienie będą modne, zatem każda z nas znajdzie coś dla siebie!
Na zdjęciach kolejno: MM6 Maison Martin Margiela, Rebecca Taylor, Alexander Wang, Karen Walker.
5
Metaliczny 

Błyszczące złoto i połyskujące srebro dodadzą do wyglądu nieco przepychu i luksusu.
Na zdjęciach kolejno: Diane von Furstenberg, Rachel Zoe, Proenza Schouler, Altuzarra.
6
Pomarańcz 

Soczysta jak i bardziej stonowana pomarańcz jest kolejnym must have tego sezonu! Dotyczy ona zarówno ubrań jak i makijażu ust.
Na zdjęciach: Tommy Hilfiger.
7
Żółty 

Nie można pominąć w tym sezonie słonecznych i cytrynowych żółci, które dodadzą nieco światła w nawet najbardziej pochmurny dzień.
Na zdjęciach: Ralph Lauren, MSGM, & Other Stories, & Other Stories
Strona 1 z 8

Powiązane porady

szukanie swojego stylu
jesień
szatynka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane