Jak się modnie ubierać w ciąży?

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 11
Ciąża to ekscytujący czas. Nie tylko ty i twój partner przygotowujecie się do najbardziej wymagającej i satysfakcjonującej pracy na całe życie - rodzicielstwa, ale również macie nowy pretekst, aby wybrać się na zakupy nie tylko dla dziecka, ale również dla ciebie. W ciągu ostatnich kilku dekad ubrania ciążowe przebyły długą drogę - od bezkształtnych szlafroków do atrakcyjnej, modnej odzieży w przystępnych cenach. Poświęć trochę czasu na znalezienie ubrań w których będziesz czuła się pięknie i kobieco - dobrze to zrobi zarówno dla ciebie, twojego dziecka jak i związku.
1
Dopasuj bieliznę 

Każda modna kobieta wie, że aby biust wyglądał kształtnie i pociągająco to potrzebny jest odpowiedni biustonosz, który zarówno podtrzymuje jak i modeluje piersi. Biust w ciąży staje się pełniejszy i większy - czasami powiększa się o ponad jeden rozmiar. Poza biustonoszem potrzebne ci będą odpowiednie majtki - te które masz niedługo staną się za małe. Za małe majtki powodują fałdki, które się brzydko odznaczają na przylegających do ciała legginsach czy koszulkach. 

Majtki ciążowe znajdziesz tutaj
2
Oprzyj się pragnieniu noszenia ubrań partnera 

Wiele kobiet jest zdania, że odpowiedzią na ich problemy z ubieraniem się jest szafa ich partnera. Zakładają one na siebie za duże koszulki, bluzy i dresy a następnie chodzą w nich przez cały dzień. Stanowczo nie jest to dobre rozwiązanie. Zasługujesz na to, aby będąc w ciąży wyglądać pięknie i kobieco. 

Swetry oversize znajdziesz tutaj
3
Nie noś workowatych ubrań 

Ukrywanie swojego rosnącego brzuszka w za dużych spodniach, koszulach i bezkształtnych sukienkach nie pomoże ci lepiej wyglądać a wręcz przeciwnie - będziesz wyglądać w nich na jeszcze większą niż jesteś w rzeczywistości. Jeśli chcesz, aby twoja figura wyglądała jak najlepiej to wybieraj ubrania dopasowane, które idealnie na tobie leżą. 

 Legginsy ciążowe znajdziesz tutaj
4
Poszukaj koszulek ciążowych 

Koszulki te powinny być wykonane z rozciągliwych dzianin, które będą dopasowywać się do rosnącego brzuszka. Do takiej koszulki wystarczy założyć legginsy ciążowe i zwykłą narzutkę lub sweterek, aby wyglądać smukło i modnie. 

Koszulki ciążowe znajdziesz tutaj
5
Odcinana pod biustem tunika 

Tuniki są bardzo modne a te odcinane pod biustem i rozszerzające się ku dołowi dodatkowo zamaskują twój brzuszek. Nie będzie on opięty a zatem będziesz czuła się swobodnie i wygodnie. 

Tuniki znajdziesz tutaj
6
Dżinsy ciążowe 

Nie szukaj większych rozmiarów jeansów ale specjalnych jeansów ciążowych. Jeśli w ciąży przybyło ci trochę ciałka na udach to zamiast sztywnych i twardych jeansów wybierz legginsy w jeansowym kolorze. 

Jeansy ciążowe znajdziesz tutaj
7
Spódnica ciążowa 

Jeśli lubisz chodzić w spódnicach do nic straconego. Można kupić specjalne spódniczki z elastycznym i poszerzonym pasem w których wygląda się zgrabnie i smukło nawet w ciąży. 

Spódnice ciążowe znajdziesz tutaj
8
Sukienki odcinane pod biustem 

Takie sukienki można nosić zarówno normalnie jak i będąc w ciąży. Niestety nie mają one jednej nazwy przez co ciężko je znaleźć. Wybierz taką z głębokim dekoltem, dowolną długością rękawa, odcinaną pod biustem i dość krótką - najlepiej, aby była przed kolano. Dzięki temu wyeksponujesz szczupłe części ciała a zasłonisz te, które ci nieco urosły. 

Sukienki ciążowe znajdziesz tutaj
9
Buty 

Im brzuszek jest większy to tym bardziej się przesuwa środek ciężkości ciała a to może spowodować małe problemy z równowagą. Dlatego najlepiej, abyś zaczęła nosić buty na płaskim obcasie lub zmniejszyła ich wysokość do maksymalnie 5 cm. Pamiętaj jednak, że buty nadają charakter wyglądowi! 

Sandałki na koturnie znajdziesz tutaj
10
Nie zapominaj o włosach, paznokciach, stopach i makijażu 

W ciąży łatwo się o sobie zapomina i przestaje o siebie dbać. Już dzisiaj umów się na wizytę do manicurzystki na manicure hybrydowy, który jest bezpieczny w ciąży (dzięki temu do 3-4 tygodni nie będziesz musiała się martwić o malowanie paznokci). Aby czuć się pięknie i powabnie nie zapominaj o codziennym, porannym makijażu. Nawet jeśli jesteś na zwolnieniu lekarskim to bądź piękna dla siebie, swojego partnera i znajomych. 

Szeroki wybór lakierów hybrydowych znajdziesz tutaj
Strona 1 z 11

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane