Jak się ubierać w ciąży, aby wyglądać smukło?

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Istnieje pewna grupa kobiet, które zachowują piękną sylwetkę przez całą ciążę, jednak w większości przypadków rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. Oprócz brzuszka rosną również inne części ciała. Biodra się rozchodzą, piersi stają się większe, nogi i ręce puchną a nawet i stopy się nieco wydłużają. Dlatego właśnie część kobiet w ciąży najchętniej ubrałaby na siebie wór ziemniaków i nie wychodziła z domu, jednak absolutnie nie należy tego robić! Poniżej przedstawiam kilka trików, dzięki którym będziesz wyglądać smukło i pięknie.
1
Załóż pasek

W ciąży najlepiej wyglądają odcinane pod biustem tuniki, jednak ciężko o takie z długim rękawem. Nie musisz jednak dniami i nocami polować za odpowiednimi bluzkami w Internecie. Wystarczy, że założysz większą bluzkę lub koszulę a następnie przewiążesz ją cienkim paskiem pod piersiami (czyli w miejscu w którym jesteś teraz najszczuplejsza). Dzięki temu nie będzie ona wisiała na tobie jak wór i cię pogrubiała. 
2
Zawiąż koszulę

Bardzo wyszczuplają w ciąży wiązane koszule pod biustem. Możesz ją założyć do legginsów i obcisłego topu lub do sukienki. 
3
Ponczo

Możesz mieć zimą problem w dobraniu odpowiedniej kurtki lub płaszcza. Oczywiście można kupić jakąś kilka rozmiarów za dużą, jednak czy jest sens wydawać pieniądze na płaszcz, który posłuży nam 2 miesiące? Zamiast niego zdecyduj się na ciepłe ponczo, które będziesz mogła nosić również w następnym sezonie.
4
Krótkie sukienki

Unikaj długich sukienek maksi, zwłaszcza jeśli jesteś dość niska. Zamiast nich wybierz króciutkie spódniczki lub tuniki, aby pokazać szczupłe nogi. 
5
Wysokie buty

W zaawansowanej ciąży odradzane jest chodzenie na wysokich obcasach, gdyż jest to niewygodne i może być niebezpieczne (poprzez duży brzuszek środek ciężkości się przesuwa do przodu zatem łatwo o potknięcie się), jednak są takie kobiety, które za żadne skarby nie rozstają się ze swoimi szpilkami. Wysokie obcasy mają jednak tą zaletę, że wydłużają nogi i optycznie wyszczuplają sylwetkę. Jeśli się na takie zdecydujesz to pamiętaj, aby buty te były stabilne i bardzo wygodne. 
6
Pokazuj ciało

Staraj się zawsze pokazywać jakąś część ciała. Może to być głęboki dekolt, gołe ręce czy gołe nogi. Nigdy nie zakrywaj się od stóp do głów - chyba, że wybierasz się do krajów arabskich.
Strona 1 z 7

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane