Do czego założyć dżinsową koszulę?

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 10
Dżinsowa koszula jest podstawowym elementem garderoby, który warto mieć w swojej szafie. Pasuje ona niemal do wszystkiego i jest bardzo modna. Tak jak to jest z każdym jeansowym ubraniem, najlepiej wygląda do do ubrań klasycznych. Do czego ją założyć? Do wszystkiego - tak samo jak spodnie jeansowe.
1
Rozpięta z t-shirtem pod spodem 

Do t-shirtu najlepiej w jasnym kolorze załóż koszulę jeansową i podwiń rękawy. Na dół możesz założyć cokolwiek. Może to być czarna, skórzana spódniczka, jasne szorty czy postarzane, długie rurki. Bez względu na to co wybierzesz, będziesz wyglądać dobrze. 
2
Do czarnych rurek (skórzanych lub nie) 

Jeansową koszulę możesz nosić włożoną do spodni lub wyciągniętą na wierzch. Jeśli jest ona dłuższa to zamiast rurek możesz założyć czarne legginsy. Do tego obowiązkowo buty na szpilce. 

Czarne rurki znajdziesz tutaj
3
Z dzianinowym sweterkiem na wierzch 

Najlepiej, aby sweterek był nieco krótszy od koszuli i powinien mieć dość duży dekolt, tak aby było ją dobrze widać. Zdecyduj się na typ oversize, który będzie luźno zwisał. Na dół załóż obcisłe rurki lub legginsy. 

Sweterki oversize znajdziesz tutaj
4
Włożona w spódniczkę 

Załóż spódnicę mini lub o długości maksymalnie do kolan i włóż w nią zapiętą na guziki koszulę jeansową. Aby wizualnie oddzielić te dwa ubrania od siebie załóż pasek w kontrastującym kolorze. 

Spódnice rozkloszowane znajdziesz tutaj
5
Na sukienkę 

Jeansową koszulę załóż na krótką sukienkę. Nie zapinaj jej i podwiń rękawy. Najlepiej, aby sukienka była długości koszuli lub była tylko odrobinę dłuższa - dzięki temu sylwetka będzie zgrabniej wyglądać. 

Sukienki mini znajdziesz tutaj
6
Jeans do jeansu 

Jeansowy total look jest w tym sezonie bardzo modny. Ciężko jest dobrać ubrania o identycznym odcieniu ale zawsze można zestawić jeans jasny z ciemnym. Aby wyglądać jeszcze modniej załóż jeansy typu boyfriend a koszulę włóż do środka. 

Jeansy typu boyfriend znajdziesz tutaj
7
Do naszyjnika typu kołnierzyk 

Zapnij guziki koszuli do samego końca i załóż naszyjnik typu kołnierzyk. W ten sposób nieco uatrakcyjnisz swój wygląd i dodasz do niego odrobinę elegancji. 
8
Do białych spodni 

Jeansowa koszula świetnie pasuje do białych rurek lub króciutkich szortów. Możesz ją włożyć do środka lub puścić luźno na zewnątrz. 

Białe rurki znajdziesz tutaj
9
Do spodni z kwiecistym motywem 

Białe spodnie z delikatnym motywem w kwiaty idealnie wyglądają w towarzystwie białej podkoszulki i rozpiętej jeansowej koszuli. 
?

Wskazówki
* Łącz ze sobą kontrastowe kolory. Jeśli twoja koszula jest w jasnoniebieskim kolorze wówczas załóż na dół ciemne ubranie i na odwrót.
* Zakładaj do jeansowej koszuli przynajmniej jedną elegancką rzecz, aby nie wyglądać zbyt zwyczajnie.
* Podwiń rękawy.

Strona 1 z 10

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane