Do czego nosić męską koszulę jeansową?

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 5
Kiedyś koszula jeansowa kojarzyła nam się z Jackiem Norrisem zaś dziś jest obowiązkowym elementem garderoby każdego mężczyzny. Jeśli jeszcze jej nie masz w szafie to warto w nią zainwestować, aby nieco odmienić swój image. Jak ją nosić, aby nie wyglądać jak swój własny ojciec tylko modnie i na czasie? Oto kilka przykładów:
1
Koszula jeansowa z bawełnianymi chinosami 

Połączenie jasnych chinosów z jeansową koszulą jest szczególnie dobre na ciepłe bądź nawet upalne dni. Chinosy są świetną alternatywą dla popularnych jeansów i co ważne - są obecnie bardzo modne. 

Męskie chinosy znajdziesz >tutaj
2
Koszula jeansowa z jeansowymi spodniami 

Jeansowy total look jest ostatnimi czasy bardzo trendy. Kiedyś takie zestawienie było nie do pomyślenia a dziś jest na wielkie TAK. Najważniejsze jest w tym przypadku zestawienie ze sobą kontrastujących ze sobą kolorów - koszula powinna być zatem jasna zaś spodnie ciemne i odwrotnie. 

 Koszule jeansowe znajdziesz tutaj
3
Koszula jeansowa z kardiganem 

W chłodniejsze wieczory możesz założyć na jeansową koszulę kardigan. W ten sposób nie tylko będzie ci ciepło ale również będziesz wyglądać bardzo modnie. Kardigan może być cienki i gładki lub gruby w norweski wzór. 

Męskie kardigany znajdziesz tutaj
4
Koszula jeansowa z marynarką 

Jeansową koszulę możesz nosić również do marynarki. Najlepiej, aby była ona w sportowym stylu i nie była w gładkim kolorze. Najlepszy będzie melanż lub delikatna krateczka. 

Marynarki znajdziesz tutaj
Strona 1 z 5

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

nisu
09.03.2016
Nie znoszę takich koszul wolę w Sneakr kupić bluzę Nike i przynajmniej będę normalnie wyglądał, a nie sweterek i na to koszula jeansowa, dla mnie to porażka.
Jacek
29.05.2015
Jacek Norris :-))) Takiej bzdury dawno nie czytałem ,Dno i 3 metry mułu.
Karol z Kielc
18.02.2015
Do takiej koszuli najlepiej wyglądają fajne grube swetry ja mam takie jeden wełniany, który idealnie wpisuj e się w mój casualowy codzienny zimowy wygląd. Nie mogę go raczej nosić do zwykłych podkoszulek bo mnie bardzo gryzie.