Do czego nosić różowe spodnie?

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 6
Różowe spodnie powracają do mody niczym bumerang. W zależności od upodobania można wybrać je w stonowanym, pastelowym kolorze (obecnie najmodniejszy), łososiowym czy jaskrawo różowym. Róż najlepiej komponuje się z bielą, czernią, szarością oraz ze wzorem w kwiaty lub typu leopard. Do czego je nosić? Oto kilka przykładów:
1
Do czarno-białych pasków

Różowe spodnie w połączeniu z czarno-białymi paskami wyglądają świetnie. Wybierz koszulkę w paski i do tego czarną marynarkę lub odwrotnie - czarną koszulkę i marynarkę w paski. Do takiego zestawienia najlepiej będzie pasować biała lub różowa torebka. 

Bluzki i marynarki w czarno-białe paski znajdziesz tutaj
2
Do białej koszuli 

Pastelowy róż świetnie komponuje się z bielą. Jeśli twoje spodnie są jaskrawo różowe wówczas wybierz czarne dodatki, aby uzupełniły cały look. Luźne spodnie będą lepiej wglądać jeśli włożysz do nich koszulę - ale tylko z przodu! 

Białe koszule znajdziesz tutaj
3
Do koszuli z motywem kwiatowym

Różowe spodnie będą świetnie wyglądać również do koszuli lub marynarki z motywem kwiatowym. Możesz zaszaleć i dobrać pozostałe dodatki w jednym z pozostałych kolorów znajdujących się na koszuli. 
4
Do jeansowej koszuli lub kurtki 

Różowy z niebieskim? Czemu nie? Takie połączenie najlepiej wygląda jeśli pod spód założysz czarną lub białą koszulkę. 

Jeansową koszulę znajdziesz tutaj
5
Do Koszuli lub butów w panterkę 

Jeśli połączenie różu z panterkową koszulą wydaje ci się nazbyt słodkie i landrynkowe, wówczas wybierz leopardzie balerinki, chustę lub inny dodatek. 
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane