Czego nie dawać chłopakowi na walentynki?·

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 10
Zastanawiasz się nad prezentem walentynkowym dla swojego ukochanego?Jeśli masz już jakiś pomysł to sprawdź czy nie ma go przypadkiem na poniższej liście i jeśli jest - to koniecznie kup coś innego.
1
Prezent: Wizyta u kosmetyczki 

Co on myśli: O mój Boże! Jeszcze tylko brakuje mi ogórków na oczach i błota na twarzy. Jak się koledzy o tym dowiedzą to będą się ze mnie śmiać do końca życia! 

Czego on by chciał: Wizyty u męskiego fryzjera bądź profesjonalnego golenia brzytwą (w Polsce póki co ciężko o taką usługę).
2
Prezent: Wasze wspólne zdjęcie w ramce 

Co on myśli: Jak długo mam się jeszcze uśmiechać? 

Czego on by chciał: Twoje zdjęcie w skąpej bieliźnie. Możesz mu je dać pod warunkiem, że jesteście w długim i poważnym związku - najlepiej małżeńskim! Do wykonania takiego zdjęcia skorzystaj z usług profesjonalnego fotografa.
3
Prezent: Kwiaty 

Co on myśli: Czy ktoś umarł? Ciekawe kto? 

Czego on by chciał: Cokolwiek innego - może poza płytą Justina Biebera czy butami Emu.
4
Prezent: Jedwabne bokserki 

Co on myśli: No tak, mój ulubiony prezent. Bielizna. Masz też dla mnie skarpetki? Czy te bokserki mam prać na sucho w pralni czy wystarczy je wrzucić do pralki? 

Czego on by chciał: Dostać bilety na mecz bokserski, mecz piłki nożnej czy inny mecz.
5
Prezent: Słodka maskotka 

Co on myśli: Ten prezent jest tak okropny, że zaczynam się zastanawiać nad naszą wspólną przyszłością. 

Czego on by chciał: Ciebie jako maskotkę. Całą noc z tobą, świeczkami i olejkiem do masażu.
6
Prezent: Ubrania (takie jak tobie się podobają) 

Co on myśli: Ile razy będę musiał to założyć zanim zagrzebię to na dnie szafy lub wrzucę do kontenera z używaną odzieżą? 

Czego on by chciał: Ubrania (takie jak jemu się podobają). Tak jak z każdym prezentem tak i w tym przypadku należy trzymać się zasady, aby dawać to, czego druga osoba by sobie życzyła.
7
Prezent: Czekoladki 

Co on myśli: Świetny pomysł na prezent! Dla dziewięciolatka. 

Czego on by chciał: Likier lub nawet zgrzewka piwa. Wybierz dokładnie taki alkohol jaki on lubi. Jeśli chcesz, aby było bardziej walentynkowo to przewiąż szyjkę butelki różową lub czerwoną wstążką.
8
Prezent: Karnet na siłownię 

Co on myśli: Oj, nie trzeba było ... I mam na myśli dokładnie to co mówię. 

Czego on by chciał: Coś co jest związane z jego zainteresowaniami sportowymi - nowe kółka do rolek, scyzoryk Victorinox, oryginalna chusta Buff, etui na telefon z opaską na ramię, odblaski rowerowe na koła itp.
9
Prezent: Nic 

Co on myśli: Dziwne. Wiem, że wywracałem oczami na wspomnienie o walentynkach, ale żeby nic nie dostać? Zupełnie nic? 

Czego on by chciał: Coś niezwiązanego z walentynkami. Udawaj, że to np. prezent urodzinowy.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

prezent na rocznicę
drewniane pudełko

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane