Jak samodzielnie stworzyć projekt wizytówki·

litchi - specjalista Tipy.pl
1 z 5
Zakładasz własną firmę? Jeśli tak to czas żeby pomyśleć o wizytówce. W dzisiejszych czasach odgrywa bardzo ważną rolę, dlatego warto poświęcić jej trochę czasu. Wizytówka powinna zawierać nie tylko najważniejsze informacje na nasz temat, ale również reklamować naszą firmę. Niewłaściwie zaprojektowana może nam zaszkodzić i przedstawić nas w złym świetle. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam stworzyć idealną wizytówkę.
P

* 5 minut
* komputer z dostępem do internetu

1
wizytówki, wizytowki, wizytówka, projekt wizytówki, wizytowka, projekt wizytowki
Wybór szablonu z galerii projektów
Z dostępnej galerii projektów należy wybrać projekt, który będzie szablonem wizytówki. Wybrałam projekt z kategorii projekty graficzne. Dostępne są również projekty biznesowe, prywatne i okazjonalne.
2
Edycja pól tekstowych - wprowadzenie danych
Na szablonie wizytówki zamieszczone są wzorcowe dane. Po kliknięciu w pole tekstowe możliwe jest wprowadzenie własnych danych w miejsce danych wzorcowych.
3
Edycja pól tekstowych - zmiana koloru tekstu
W celu zmiany koloru tekstu wystarczy zaznaczyć wybrane pola tekstowe i w przyborniku pod symbolem pędzla wybrać pożądany kolor.
4
Korekta rozmieszczenia obiektów

Przesunięcie pól tekstowych następuje po ich zaznaczeniu, przytrzymaniu ikonki "Przesuń" i równoczesnym przeciągnięciu obiektu w wybrane miejsce.

Wskazówka: W celu precyzyjnego przesunięcia obiektu na niewielką odległość wystarczy zaznaczyć obiekt i go przesuwać przyciskając klawisze strzałek na klawiaturze (prawo, lewo, dół, góra).
?

Wskazówki
Czy kiedykolwiek poczułeś się niezręcznie w sytuacji, gdy ktoś Ci wręcza wizytówkę, a Ty nie możesz się zrewanżować, bo nie posiadasz własnej? Wielokrotnie czerwieniłam się z tego powodu, aż w końcu postanowiłam - dość tego, nie mam wizytówki firmowej, ale będę mieć prywatną! Zaczęłam się rozglądać za studiem graficznym, drukarnią, aż trafiłam na forum, gdzie ktoś polecał stronę, na której można zaprojektować wizytówkę samodzielnie. To coś dla mnie - pomyślałam - muszę spróbować! Tak rozpoczęła się moja przygoda z projektowaniem na stronie www.print24.pl.
*
* Z myślą o tych, którzy nie chcieliby się już nigdy wstydzić z powodu braku wizytówki, przygotowałam zaprezentowaną instrukcję samodzielnego zaprojektowania wizytówki.
*
* Nie jest to koniec mojej przygody z projektowaniem, już wkrótce opiszę jak powstawał mój kolejny projekt. Tymczasem czekam na Wasze relacje o perypetiach z projektami i komentarze.

Strona 1 z 5

Komentarze (0)

* Pola wymagane