dalia z papieru

Jak zrobić dalię z papieru na ścianę?·

MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl
dalia z papieru
1 z 4
Dalia z kolorowego papieru pięknie prezentuje się na ścianie każdego pokoju. Wykonanie tego kwiatka nikomu nie sprawi trudności, a koszt całego projektu to zaledwie kilkanaście złotych. Zachęcam do dalszej lektury, a już za parę minut przekonasz się, że było warto.
P

żółty, szary i biały brystol, pistolet z klejem na gorąco (do kupienia tutaj LINK), kawałek kartonu, nożyczki lub nożyk do papieru, cyrkiel, kątomierz

1
dalia z papieru - krok 1
Na kawałku kartonu narysuj okrąg o średnicy 25 cm. Ponownie wbij cyrkiel w jego środek i narysuj drugi okrąg – tym razem o średnicy 20 cm. Wytnij większe koło. Z żółtego i białego brystolu wytnij kwadraty o boku 10 cm każdy. Będziesz potrzebować około 70 żółtych i 30 białych kwadratów. Szary brystol potnij na kwadraty o boku 7,5 cm. Potrzebujesz 11 takich elementów.
2
dalia z papieru - krok 2
Każdy kawałek brystolu zwiń w rożek. Nałóż odrobinę kleju na gorąco wzdłuż jego krawędzi, żeby papier się nie rozwinął. Rożek spłaszcz nieco przy ostrym końcu i przyklej pistoletem z klejem wzdłuż krawędzi mniejszego okręgu. Kolejny stożek z białego papieru przymocuj w analogiczny sposób w niewielkiej odległości od poprzedniego. Odległość ta powinna być równa mniej więcej szerokości palca. Powtórz to samo na całym obwodzie okręgu.
3
dalia z papieru - krok 3
W ten sam sposób przymocuj drugi rząd białych stożków. Zrób to tak, by wypełniały one przestrzenie pomiędzy stożkami z rzędu pierwszego. Powtarzaj cały proces przemieszczając się w stronę środka kwiatu. Żeby uzyskać efekt pokazany na zdjęciu, musisz przykleić dwa rzędy białych stożków i cztery żółtych. Środek dalii wypełnij rożkami w kolorze szarym.
Na koniec nie zapomnij przykleić wstążki niezbędnej do powieszenia ozdoby na ścianie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

mapa skarbów
Pudełka origami
muchomor origami

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

pipi
20.03.2014
patipat, ja brzegi zszywałam :)
patipat
18.03.2014
śliczne, wiecie czy pistolet z klejem na gorąco można jakoś zastąpić? :)
Gosiulka
05.03.2014
Bardzo fajny pomysł :)