Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Budowanie modeli > Jak zrobić samolot ze spinacza i patyczków do lodów?

Jak zrobić samolot ze spinacza i patyczków do lodów?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 12 
Twojemu dziecku znudziły się samoloty z papieru, jednak nie jest jeszcze gotowe do sklejania zaawansowanych modeli? Skorzystaj z mojej dzisiejszej propozycji i zrób wspólnie z nim oryginalne samolociki ze spinaczy oraz drewnianych patyczków do lodów. Na pewno będzie zachwycone!
Rzeczy, których potrzebujesz:
drewniane spinacze do bielizny, średnie (na skrzydła) i małe (na ogon) patyczki do lodów, pistolet z klejem na gorąco, magnesy, farba w sprayu
1
Nanieś odrobinę kleju na jeden z boków spinacza, w miejscu, w którym osadzona jest sprężyna.
2
Teraz przymocuj tam prostopadle średni patyczek do lodów. Dociśnij go dokładnie i przytrzymaj przez chwilę, aż klej “chwyci”.
3
Obróć spinacz na drugą stronę i znów nanieś odrobinę kleju tam, gdzie znajduje się rowek ze sprężyną.
4
Sięgnij po drugi średni patyczek i przymocuj go w identyczny sposób jak poprzedni.
5
Teraz nanieś kropelkę po przeciwnej stronie brzegu spinacza, czyli tam, gdzie będzie się znajdował ogon samolotu. Przymocuj tam mały patyczek do lodów.
6
Za pomocą małej piłki obetnij końce niektórych małych patyczków (ilość zależy oczywiście od tego, jak wiele samolotów chcesz zrobić). Będą to stery ogonowe.
7
Sięgnij po jeden z takich obciętych końców i na miejsce, w którym został przycięty patyczek, nanieś odrobinę kleju.
8
Teraz przyklej końcówkę patyka na środku ogona samolotu (jak na zdjęciu obok).
9
Zrób tyle samolocików, ile chcesz i odstaw je na chwilę, by klej dobrze wysechł.
10
Moim zdaniem nawet niepomalowane samoloty prezentują się ciekawie. Jeśli chcesz jednak nadać samolotowi koloru, pomaluj go na wybrany kolor, używając odpowiedniej farby. Moja propozycja to kolor czerwony...
11
Kiedy czerwona farba wyschnie, nanieś czarną farbę na wierzch skrzydeł i ogona. Znów pozostaw do wyschnięcia. Samolot ze spinaczy gotowy!
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Goździki z bibuły są fantastycznym pomysłem na ozdobienie prezentu lub po prostu jako prezent. Najlepsze jest to, że...
Jak zrobić goździki z bibuły?
Goździki z bibuły są fantastycznym pomysłem na ozdobienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt