Jak zrobić samolot ze spinacza i patyczków do lodów?·

angel11 - specjalista Tipy.pl
1 z 12
Twojemu dziecku znudziły się samoloty z papieru, jednak nie jest jeszcze gotowe do sklejania zaawansowanych modeli? Skorzystaj z mojej dzisiejszej propozycji i zrób wspólnie z nim oryginalne samolociki ze spinaczy oraz drewnianych patyczków do lodów. Na pewno będzie zachwycone!
P

drewniane spinacze do bielizny, średnie (na skrzydła) i małe (na ogon) patyczki do lodów, pistolet z klejem na gorąco, magnesy, farba w sprayu

1
Nanieś odrobinę kleju na jeden z boków spinacza, w miejscu, w którym osadzona jest sprężyna.
2
Teraz przymocuj tam prostopadle średni patyczek do lodów. Dociśnij go dokładnie i przytrzymaj przez chwilę, aż klej “chwyci”.
3
Obróć spinacz na drugą stronę i znów nanieś odrobinę kleju tam, gdzie znajduje się rowek ze sprężyną.
4
Sięgnij po drugi średni patyczek i przymocuj go w identyczny sposób jak poprzedni.
5
Teraz nanieś kropelkę po przeciwnej stronie brzegu spinacza, czyli tam, gdzie będzie się znajdował ogon samolotu. Przymocuj tam mały patyczek do lodów.
6
Za pomocą małej piłki obetnij końce niektórych małych patyczków (ilość zależy oczywiście od tego, jak wiele samolotów chcesz zrobić). Będą to stery ogonowe.
7
Sięgnij po jeden z takich obciętych końców i na miejsce, w którym został przycięty patyczek, nanieś odrobinę kleju.
8
Teraz przyklej końcówkę patyka na środku ogona samolotu (jak na zdjęciu obok).
9
Zrób tyle samolocików, ile chcesz i odstaw je na chwilę, by klej dobrze wysechł.
10
Moim zdaniem nawet niepomalowane samoloty prezentują się ciekawie. Jeśli chcesz jednak nadać samolotowi koloru, pomaluj go na wybrany kolor, używając odpowiedniej farby. Moja propozycja to kolor czerwony...
11
Kiedy czerwona farba wyschnie, nanieś czarną farbę na wierzch skrzydeł i ogona. Znów pozostaw do wyschnięcia. Samolot ze spinaczy gotowy!
Strona 1 z 12

Powiązane porady

Super Glue na skórze
miecz z balona
żyrafa z balonu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane