25 gadżetów dla młodych rodziców

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 26
Poniżej przedstawiam 25 fajnych gadżetów, które z pewnością spodobają się młodym rodzicom. Część z nich jest nowością na polskim rynku a część niebawem się na nim pojawi. Tak czy inaczej, warto zdawać sobie sprawę o ich istnieniu, gdyż niektóre z nich mogą bardzo ułatwić życie.
1
Przenośne urządzenie do USG 

Za pomocą tego urządzenia współpracującego ze smartfonami nie trzeba wychodzić z domu, aby zobaczyć swoje maleństwo. MobiUS SP1 System jest mały i bardzo prosty w obsłudze.
2
Smoczek, który się sam zamyka 

Koniec z wiecznym myciem i czyszczeniem smoczków z kurzu, błota i innych zanieczyszczeń. Smoczek ten posiada samo zamykający się mechanizm, który chroni go przed zabrudzeniem podczas upadku. 
3
Bluza-nosidełko 

Sprawi, że zarówno tobie jak i twojemu dziecku będzie ciepło nawet podczas chłodnych wieczorów.
4
Woombie 

Koniec w zawijaniem niemowlaka w rożek! Otulacz Woombie szybko uspokoi twojego malucha i utuli je do snu. 
5
Przedłużacz do body 

Dzięki takiej przedłużce body będzie dobre na twojego szybko rosnącego niemowlaka jeszcze kilka tygodni dłużej. 
6
Elektroniczna niania 

Withings Smart Baby Monitor
Ten dość drogi gadżet podpięty do twojego iPhona zamienia go w elektroniczną wideo nianię.
7
Nakładka na krzesło 

Na materiałowa i łatwo przenośna nakładka na krzesło zamieni je w fotelik dla niemowlęcia. Dzięki temu w każdej restauracji czy u znajomych znajdzie się miejsce dla twojego malucha. 

Przenośne krzesełka znajdziesz tutaj
8
Kubeczek Sippy Sure do podawania lekarstw 

Ten kubeczek jest genialny. Chyba wszyscy rodzice wiedzą, jak trudne jest podanie dziecku syropu, który mu nie smakuje. Dziecko pluje, nie chce otworzyć ust, wymiotuje. Ten kubeczek posiada ukryty wewnątrz dozownik na lekarstwo. Uzupełniamy go a następnie wlewamy do kubeczka ulubiony napój malucha, który zamaskuje smak syropu.
9
Przegroda do wanny 

Przegroda ta stanowi podpórkę dla pleców dziecka i jednocześnie pozwala zaoszczędzić wodę. Dzięki tej przegródce nie musimy kupować specjalnej wanienki dla malucha.
10
Smoczek Molar Muncher 

Smoczek ten łagodzi swędzenie całej linii dziąseł i wspomaga prawidłowy zgryz.
11
Smoczek z termometrem 

Smoczek ten jest najprostszą metodą mierzenia temperatury małemu dziecku. 

Smoczki z termometrem kupisz tutaj
12
Smycz na butelkę 

Dzięki tej smyczy butelka ze smoczkiem twojego malucha nie spadnie na ziemię.
13
Pisuar dla dziecka 

Ten pisuar dla maluszka sprawi, że nauka siusiania do nocnika będzie bardziej znośna. 
14
Uchwyt do trzymania butelki 

Uchwyt Bebe Bottle Sling można zaczepić o fotelik samochodowy lub wózek. Ręce mamy pozostają wolne!
15
Stolik podróżnika 

Ten stolik bardzo się przydaje na dłuższe podróże z dzieckiem. Posłuży on zarówno do zabawy jak i do jedzenia. 

Stoliki samochodowe dla dzieci kupisz tutaj
16
Rower ze spacerówką 

O takim gadżecie z pewnością marzy każdy rodzic. Niestety na dzień dzisiejszy cena jest zaporowa, gdyż wynosi prawie 6 tysięcy złotych.
17
Butelka z łyżeczką 

Ta butelka z wbudowaną łyżeczką sprawi, że karmienie niemowlaka będzie dużo łatwiejsze. 

Butelki wielofunkcyjne znajdziesz tutaj
18
Pluszowy kwiatek do kąpieli niemowlaka 

Ten pluszowy kwiatek Blooming Bath zamieni każdą umywalkę w wygodny fotelik dla twojego maluszka. Z powodzeniem zastąpi on zwykłą wanienkę a kąpiel będzie prawdziwie wyjątkowa.
19
Adapter do butelek i kartoników 

Ten niedrogi adapter Chillipeeps pozwoli twojemu maluchowi pić prosto z kartonika lub plastikowej butelki. Koniec z przelewaniem soczków!
20
Organizer na wózek 

Trzymaj swoje rzeczy w zapinanym na zamek organizerze zakładanym na wózek. Dzięki niemu wszystko będziesz mieć pod ręką a torebka nie będzie ci przeszkadzać. 

Organizery na wózek znajdziesz tutaj
21
Uchwyt na butelkę 

Uchwyt na butelkę The Oryginal Ba ułatwi twojemu dziecku jej trzymanie i może pełnić funkcję gryzaczka. 

Uchwyt Baby BA kupisz tutaj
22
Mata pod kolana

Każdy rodzic wie jak bardzo cierpią kolana podczas kąpieli niemowlaka w wannie. Aby nieco ulżyć w bólu warto zakupić ochronną, piankową matę. 

Maty pod kolana kupisz tutaj
23
Krzesełko z klepsydrą

Twoje dziecko ma karę i musi siedzieć na krześle określony czas? Pomoże mu w tym specjalne krzesełko z wbudowaną klepsydrą.
24
Pilot dla dzieci

Ten pilot umożliwia najmłodszym nawigację pomiędzy ulubionymi programami dla dzieci. Dzieci mają swobodę wyboru, zaś ty nie musisz się obawiać, że oglądają programy nieodpowiednie dla ich wieku.
25
Dostawka do łóżka

Dzięki tej dostawce nie będzie trzeba wstawać w nocy do dziecka. Jest to duże ułatwienie, zwłaszcza wówczas, gdy dziecko je kilka razy w nocy. 
Strona 1 z 26

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

sylwia
Dzisiaj 06:08
Bardzo podoba mi się rower z prezentowanych rzeczy.
agulQa
Dzisiaj 11:06
Napewno nr 14. UCHWYT DO BUTELEK -a co jak dziecko się zachlysnie i mamusi nie będzie? Jednak dziecko powinno mmieć pomocna dłoń mamusi bo ufa nam:)
Nr 7-ja bym się bała syna w to włożyć, przecież dzieciaczki potrzebują swobody w ruchu a napewno dziecko które będzie chciało wyjść z tego "kaftanu bezpieczeństwa" ostro da popalić i będzie się tylko denerwować skrępowaniem.
Nr 2 - definitywnie to nie ulatwi niczego rodzicom. Bo skoro smoczek spadnie na ziemię to chcąc nie chcąc nawet ta osłonka tu nie ochroni przed bakteriami (bo może przed piaskiem, błotem itp. Owszem) ale nie przed bakteriami.
Reszta jest dla mnie ciekawa a napewno skusila bym się na te przegródke do wanny
jolka
Dzisiaj 11:06
trochę bakterii nikomu nie zaszkodzi :P takie wyjaławianie na siłę doprowadziło do tego że dziecko po zetknięciu z byle jaką bakterią zaczyna chorować - brudne dzieci to szczęśliwe dzieci a i przy okazji zdrowsze