Jak być zabawnym?

Jak stać się zabawnym?
OnaOna - specjalista Tipy.pl

Wszyscy znajomi uważają cię za nudziarza i smutasa? Nie przejmuj się istnieją sposoby, by temu zaradzić. Wystarczy kilka prostych trików, by odkryć swoje nowe, zabawniejsze „ja”. Mistrzowie dowcipu mają swoje sprawdzone sposoby na zabawianie towarzystwa. Możecie wierzyć lub nie, ale oni też ćwiczą. Wbrew pozorom to wcale nie jest trudna sztuka. Szeroki uśmiech stanowi klucz do sukcesu. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam stać się nieco zabawniejszymi.
P

* poczucie humoru
* długopis
* kartka
* kablówka
* szczerzy przyjaciele

1
Oglądaj programy na Comedy Central i innych stacjach komediowych i notuj najzabawniejsze żarty.
2
Czytaj książeczki z dowcipami i zapisz sobie najciekawsze z nich.
3
Z pośród tych dowcipów, które zanotowałeś wybierz jeden i opowiedz go swoim przyjaciołom. Zapytaj, co oni myślą o twoim żarcie.
4
Poćwicz przed lustrem język ciała, mimikę twarzy i ton głosu, to pomoże ci się przygotować.
5
Przygotuj całą listę dowcipów i wystąp przed swoimi znajomymi tym razem dołączając do tego zabawne ruchy i mimikę twarzy. Ponownie zapytaj, co o tym sądzą.
6
Teraz możesz przystąpić do opowiadania własnych dowcipów i robienia własnych żartów.
?

Wskazówki
* Nie rób kroku 1, 2, 4 i 5 więcej niż raz.
* Nie kopiuj bardzo znanych dowcipów, bo znajomi zorientują się, że nie są twoje.

Komentarze (0)

* Pola wymagane