17 zachowań, których należy unikać szukając prawdziwej miłości

Amarant - specjalista Tipy.pl
Wraz z nadejściem wiosny wiele z nas postanowiło zmienić swoje życie na lepsze. Dotyczy to również życia uczuciowego. Aby jednak znaleźć swoją drugą połówkę powinniśmy bliżej przyjrzeć się swoim przyzwyczajeniom i zachowaniom na randkach. Może robimy coś źle? Może coś nam przeszkadza w znalezieniu prawdziwej miłości? A jeśli tak, to co to jest? Aby się tego dowiedzieć, przeczytaj poniższe porady.
1
Wypisywanie SMS-ów pod wpływem alkoholu

Randka była wspaniała, jedna z lepszych. Bawiliście się świetnie i wypiliście sporo alkoholu. Wracasz do domu i pierwsze co robisz to chwytasz za telefon i piszesz SMS-a. “Było rewelacyjnie, kiedy znów się spotkamy?”, “Już tęsknię!”, “Chyba się zakochałem, może przyjdziesz do mnie”, “Nie mogę zasnąć bo myślę o Tobie”, “Czuję, że jesteś miłością mojego życia”. Takie SMS-y bardzo często wsyłane są pod wpływem alkoholu zarówno przez kobiety jak i mężczyzn. I są one złe. Bardzo złe. Trochę niepewności w związku - w szczególności na początku znajomości jest konieczne. Wysyłając takie SMS-y tylko wszystko popsujesz! Zamiast tego, wyłącz telefon, połóż się spać i napisz następnego dnia lub kilka dni później. Nie wysyłaj również kilku SMS-ów - wystarczy jeden i obserwuj jak rozwinie się sytuacja.
2
Czekanie, aż to facet wykona pierwszy krok

Mężczyźni są różni. Jedni są bardziej śmiali i otwarci, inni bardziej skryci i niedostępni. Jeśli ci zależy na jakimś facecie, to wykonaj pierwszy krok - uśmiechnij się, nawiąż kontakt wzrokowy itp. Nie czekaj, aż on to zrobi, bo możesz się nigdy nie doczekać! Weź los w swoje ręce i go pchnij na odpowiednie tory.
3
Życie przeszłością

Zapomnij o swoich poprzednich, nieudanych związkach, o rozczarowaniach i popełnianych błędach. Pozbycie się bagażu przeszłości sprawi, że będziesz osobą bardziej otwartą, zarówno na nowe doświadczenia jak i na nowych ludzi.
4
Marnowanie czasu na osobę, z którą się nie chce być

Możliwe, że umawiasz się z kimś kto dobrze wygląda, jest inteligentny czy dobrze ustawiony życiowo, jednak jeśli nie ma “tego czegoś” a ty nie wyobrażasz sobie waszej wspólnej przyszłości, to z tym skończ i nie marnuj swojego i jego czasu.
5
Marnowanie czasu na osobę, która nie chce być z tobą

Nie masz pewności, czy ta druga osoba cię kocha czy nie? Raz jest miła i wspaniała a innym razem ucieka od ciebie i wydaje ci się obca? Jeśli masz jakiekolwiek podejrzenia, że partner czy partnerka się tobą bawi, to natychmiast z tym skończ. Następny kandydat proszę!
6
Ukrywanie swoich uczuć 

Chcesz być “fajną” dziewczyną, która nie ma nic przeciwko kiedy jej facet umawia się w weekend z kolegami na piwko? Jeśli smuci cię to, że on poświęca ci zbyt mało czasu i uwagi, to koniecznie mu o tym powiedz. Tylko w ten sposób możesz zbudować szczęśliwy i zrównoważony związek.
7
Koncentrowanie się na jego wadach

“Chyba robią mu się zakola”, “Ma małe piersi”, “Jeśli ubiorę buty na wyższym obcasie to on będzie niższy ode mnie”, “Za dużo chyba mówi o swojej pracy”. Jeśli skupisz się wyłącznie na drobnych wadach zamiast spojrzeć na ogół, to nigdy nie znajdziesz swojej drugiej połówki. Pamiętaj, że każdy ma jakieś wady i nigdy nie znajdziesz kogoś idealnego. Daj zatem szansę drugiej osobie i postaraj się lepiej ją poznać.
8
Koncentrowanie się na swoich wadach

Bez względu na to, czy ostatnia randka była wieki temu, czy masz kilka kilogramów nadwagi czy jesteś nieśmiałą osobą - zapomnij o wszystkich swoich wadach (broń Boże nie mów o nich!) i myśl o tym, co sprawia, że jesteś wyjątkową osobą a z pewnością dużo zyskasz w oczach partnera.
9
Martwienie się tym co pomyślą twoi znajomi 

Nie pozwól na to, aby twoi znajomi dyktowali sposób w jaki masz myśleć, ubierać się i zachowywać. Nie pozwól im również decydować o tym z kim będziesz się umawiać a z kim nie. Słuchaj swojego instynktu a najlepiej na tym wyjdziesz.
10
Ograniczanie swoich wyborów do określonego “typu” 

“To nie jest osoba w moim typie” - w ten sposób wiele z nas odrzuca kandydatów, którzy po lepszym poznaniu mogliby podbić nasze serca na zawsze.
11
Oczekiwanie na telefon lub wiadomość 

Nie pozwól na to, aby oczekiwanie na telefon lub wiadomość popsuło cały twój dzień. Jeśli znajomi chcą się z tobą umówić a ty nie masz planów to z nimi wyjdź! Nie czekaj bezsensownie, aż twoja sympatia zadzwoni i zaproponuje randkę. Szanuj siebie i swój czas, bo inaczej inni też go nie poszanują.
12
Powracanie do byłego związku 

Nie wyszło wam nie bez przyczyny. Zamiast pogrążać się w emocjonalnie niszczący cię związek ze swoim eks, to oprzyj się pokusie i lepiej idź na samotny spacer. Oprzyj się pokusie pisania do niego SMS-ów, wiadomości na Facebooku, GG czy spotkań z nim. Jeśli czujesz samotność, to pamiętaj, że po seksie z byłym będzie ona jeszcze bardziej okrutna i nie do zniesienia.
13
Pobłażanie 

Czy rozzłościło cię to, że twój partner źle się zachował lub powiedział coś obraźliwego do kolegi? Nie bój się zareagować. Zawsze ufaj swojemu osądowi i odpowiednio reaguj. Nie pobłażaj w sytuacjach, które cię denerwują.
14
Branie swojego związku za pewnik 

Jeśli się z kimś spotykasz już jakiś czas, to nigdy nie przestawaj dbać o wasz związek i nie traktuj go jako pewnik. Miłość nie jest wieczna, gdy się o nią nie dba. Jeśli się do niej nie dokłada uczuć, to wypala się tak samo jak ogień bez dokładania drewna.
15
Wszczynanie awantur 

Jeśli masz zły humor lub jesteś rozdrażniony po całym dniu, wówczas porozmawiaj o tym ze swoim partnerem zamiast się na nim wyżywać i krzyczeć, że np. nie zrobił prania. Jeśli faktycznie nie zrobił czegoś co powinien, to powiedz mu o tym w grzeczny i konstruktywny sposób. Pamiętaj, nawet jeśli partner pozwala sobą pomiatać, to tylko do pewnego momentu. Z czasem kropla się przeleje i odejdzie on w siną dal, do kogoś, kto będzie go traktować z szacunkiem i miłością.
16
Porównywanie swojego związku do czyjegoś 

Czy twoi znajomi się właśnie zaręczyli? Zastanawia cię, dlaczego twój chłopak nie kupuje ci drogich prezentów urodzinowych? Zamiast porównywać swój związek do związku swoich znajomych to zastanów się nad tym czego ty pragniesz i czego oczekujesz i porozmawiaj o tym ze swoim partnerem.
17
Oczekiwanie, że partner zgadnie dlaczego się złościsz 

Złości cię fakt, iż partner nie zaprosił ciebie na mecz, na który wybiera się z kumplami lub, że nie przygotował jakieś niespodzianki z okazji waszej rocznicy? Jeśli tak, to bądź z nim szczera i otwarcie mu o tym powiedz. Jeśli się obrazisz i nie będziesz odzywać oczekując, że on odgadnie o co ci chodzi, to on i tak nie rozwiąże sam tego problemu a twoja złość będzie rosła w siłę.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

flirtowanie z dziewczyną
odrzucona dziewczyna
rozmowa z dziewczyną

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

EksTerminator
24.03.2014
Michał26 - porozmawiaj z nią i powiedz co czujesz.

Żartowałem! :D Twój przypadek jest niereformowalny!

Zostaw ją, nie warto. Sam przez wiele lat żyłem w toksycznym związku i wiem jak to jest, szkoda Twojego czasu. Zrób coś dla siebie, wyjdź z kolegami na mecz, idź do kina, napij się piwa.. Baw się :) niech zobaczy co straciła... Jest wiele fajnych dziewczyn, które zaakceptują Cię takim jaki jesteś. Matura to bzdura! :D
Michał26
24.03.2014
Witam,
Dzięki wam zrozumiałem, ze żyje w toksycznym związku, z kobieta, która mnie nie rozumie, ciągle robi mi awantury i znęca się nade mną. Bez przerwy wytyka mi moje wady (że nie mam matury), a tymczasem sama nie grzeszy biustem i muszę jej kłamać, że to mi wcale nie przeszkadza. Jestem rozbity na milion kawałków. Nie chce się rozstawać bo boję się, że nikt mnie nie zechce, jak na nią wpłynąć?
Pomóżcie.