router TP-LINK

Jak skonfigurować router TP LINK?
mirek_18604 - specjalista Tipy.pl

4
konfiguracja routera tp-link - krok 4
Zaznaczmy opcję „Wykryj” i klikamy przycisk „Dalej”.
5
konfiguracja routera tp-link - krok 5
W większości przypadków zostanie wykryty typ połączenia „Dynamiczne IP” i zobaczymy okno widoczne na zrzucie obok. Zaznaczmy górną opcję jak na rysunku, naciskamy przycisk „Klonuj adres MAC” (adres MAC portu WAN i adres MAC twojego komputera powinny być takie same) i klikamy przycisk „Dalej”.
6
konfiguracja routera tp-link - krok 6
Następny ekran służy do konfiguracji sieci bezprzewodowej.
W polu „Nazwa sieci bezprzewodowej” kasujemy to co jest wpisane i wpisujemy swoją wymyśloną nazwę – pod taką nazwą będzie widoczna nasza sieć domowa – może to być imię, nazwa firmy lub cokolwiek, co przyjdzie nam do głowy.
W celu zabezpieczenia sieci przez nieautoryzowanym dostępem należy zaznaczyć opcję WPA/WPA2-Personal i w polu hasło wpisać hasło dostępu do sieci. Przy pierwszym podłączeniu danego urządzenia do sieci bezprzewodowej w naszym domu będzie konieczne podanie tego hasła (następnie zostanie ono zapamiętane w urządzeniu i nie będzie konieczności jego wpisywania). Hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, zalecam użycie małych i dużych liter, cyfr oraz znaków specjalnych, co uczyni hasło maksymalnie trudnym do odgadnięcia.
7
konfiguracja routera tp-link - krok 7
Po naciśnięciu przycisku „Dalej” zobaczymy ostatnie okno trybu szybkiej konfiguracji.
Po naciśnięciu przycisku „Restart” router uruchomi się ponownie – należy poczekać aż strona sama się odświeży lub po około minucie odświeżyć ją samodzielnie.
Po restarcie urządzenie jest gotowe do działania – należy sprawdzić czy Internet działa – otworzyć dowolną stronę internetową.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Renata
31.01.2019
Wszystko zrobiłam, router się ponownie włączył, a internet i tak nie działa. proszę pomoc.
Nokkia
05.12.2018
Wszystko fajnie, ale ja czekam pięć minut, a nie minutę i to po każdym wyłączeniu i włączeniu routera.
marek
04.04.2014
już myślałem, że będę musiał lecieć do specjalisty...
maciek
03.04.2014
Już myślałem, że będę musiał prosić kogoś o pomoc, a tutaj proszę. Dzięki :)