Nasza Klasa

Jak usunąć konto na Naszej Klasie?

GwiazdeczkaGwiazdeczka - specjalista Tipy.pl
Coraz więcej osób uważa posiadanie profilu na Naszej Klasie za "obciachowe". Poza tym coraz więcej reklam i spamu skutecznie nas zniechęca do tego, do tej pory najpopularniejszego serwisu społecznościowego. Zamiast Naszej Klasy coraz częściej wybieramy Facebooka - serwisu społecznościowego bardziej przemyślanego i popularnego na całym świecie. Konto na Naszej Klasie łatwiej jest jednak założyć niż usunąć. Poniżej przedstawiam instrukcję krok po kroku jak usunąć profil i konto na Naszej Klasie.
1
Przed próbą usunięcia konta z Naszej Klasy wykasuj wszystkie swoje dane oraz zamieszczone zdjęcia (jak dowiesz się poniżej, usunięcie swoich danych z bazy danych NK nie jest wcale takie proste). Nie zapomnij o wykasowaniu swojego imienia, nazwiska, adresu email, numeru GG oraz wszelkich informacji i zdjęć. Pamiętaj również o wypisaniu się z klas. W polach obowiązkowych wpisz np. Abrakadabra. Dla bezpieczeństwa wykasuj również swoje wiadomości ze skrzynki odbiorczej, nadawczej itp.
2
Logowanie na Naszą Klasę
Zaloguj się na swoim koncie.
3
Usuwanie konta na Naszej Klasie 2
Kliknij w Edycję profilu.
4
Usuwanie konta na Naszej Klasie 3
Kliknij w zakładkę "zaawansowane".
5
Usuwanie konta na Naszej Klasie 4
Kliknij w "usuń konto".
6
Usuwanie konta na Naszej Klasie 5
Po kliknięciu na "Usuń konto" wyświetlany jest komunikat:

Usunięcie konta jest nieodwracalne i spowoduje, m.in. skasowanie Twojej listy znajomych, galerii zdjęć, wypisanie ze szkół i klas. Informujemy, że zgodnie z Art. 5.5 naszego Regulaminu usunięcie konta nie jest równoznaczne z usunięciem danych osobowych z bazy serwisu nasza-klasa.pl. Jeśli chcesz usunąć te dane, prześlij do nas odpowiednie żądanie za pomocą formularza kontaktowego.

W okienku wpisz hasło używane do profilu na Naszej Klasie.
7
Usuwanie konta na Naszej Klasie 6
Po kliknięciu na "Usuń konto" zostajemy przekierowani na stronę główną NK. Nad panelem logowania wyświetlona zostaje informacja, że nasze konto zostało usunięte.
8
Usuwanie konta na Naszej Klasie 7
Po usunięciu konta możemy się jeszcze zalogować na stary login i hasło. Wówczas po zalogowaniu wyświetlona zostaje informacja:

Twoje konto jest skasowane. Jeśli nie zostało usunięte przez Ciebie, mógł to zrobić ktoś, kto poznał Twoje hasło bądź Administrator serwisu w przypadku naruszenia regulaminu. W edycji profilu możesz obejrzeć swoje dane. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Użytkownika za pomocą formularza.

Nie masz już dostępu do swojego konta, jest ono usunięte, jednak wszystkie twoje dane wcześniej wprowadzone do serwisu są nadal przechowywane i wykorzystywane przez administratorów serwisu NK.
9
Aby całkowicie usunąć swoje dane z bazy danych Naszej Klasy należy wysłać emaila ze swojego adresu e-mail (adresu związanego z kontem na NK, nie z żadnego innego, ani nie z formularza NK) z żądaniem usunięcia wszelkich swoich danych na adres kontakt@nasza-klasa.pl.
?

Wskazówki
* Zamiast bawić się w "usuwanie konta" wykasuj wszystkie swoje dane a swoje konto zgłoś jako fikcyjne. Możesz również napisać kilka wiadomości na forum po czym zgłosić je jako naruszenie regulaminu. W ten sposób będziesz mieć pewność, że twoje dane nie będą wykorzystywane przez NK a konto zostanie skasowane.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

nuty
dodawanie zdjęć na Nasza-Klasa

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Pacaveli
19.08.2016
Dziękuję za napisanie tego poradnika! Był on (i jest) niezwykle przydatny!
Poza tym i tak nk.pl to syf i porażka, a do tego już jest niemodny!
DZIĘKUJĘ!!!
Pozdrawiam.
Olka
19.03.2012
Kurwa nk to jeden syf, nie moge sie zalogowac od 2 tygodni wypelnialam te jebany formularz i pisalam do adminow 5 razy ;] a oni dalej kurwa jedno i to samo o tym jebanym formularzu na ktory wgl nie patrza ! to jest kurwa nie mozeliwe, jezeli ktos musi natychmiast zmienic hasło albo chce usunac konto z powodu włamania sie do niego to moim zdaniem takie rzeczy powinny byc załatwiane kurwa AUTOMATYCZNIE ! A NIE SIE CZEKA 2 MIESCIACE ALBO 3 , BO ZA TEN CZAS TO KURWA OSOBA CO WLAMALA SIE NA KONTO MOZE WIELE ZROBIC ;] NK to poprostu jebany syf ! zero dyskrecji i bezpiecznosci.
majeczka
10.02.2011
otoz to zdagzam sie hehe mam te same mysli to powinno sie nazywac nasze dzieci a nie nasza klasa hahahah porazka