brzuszki

5 mitów na temat płaskiego brzucha

Amarant - specjalista Tipy.pl
brzuszki
1 z 6
Każdy z nas chciałby mieć płaski, seksowny brzuszek, w szczególności wówczas, kiedy zbliża się lato. Problem w tym, że większość ludzi marnuje sporo czasu i energii na pracę nad swoim brzuchem tylko dlatego, że są źle poinformowani. Poniżej przestawiam 5 mitów w które nie należy wierzyć.
1
brzuszki
Mit: Rób jak najwięcej brzuszków

Dodatkowa seria brzuszków nie spowoduje, że będziesz mieć płaski brzuch. Prawda jest taka, że każdy z nas ma mięśnie brzucha, tylko, że u niektórych ich nie widać, gdyż są ukryte pod grubą warstwą tłuszczu. Jeśli chcesz mieć smuklejszą talię, wówczas skup się na ćwiczeniach spalających tłuszcz. Kluczem do płaskiego brzucha są zatem nie dodatkowe brzuszki, ale ćwiczenia cardio.
2
głodówka
Mit: Najlepsza jest głodówka

W pewnym okresie życia każdemu z nas się wydaje, że najlepszym sposobem na schudnięcie i uzyskanie upragnionego, płaskiego brzucha jest głodówka. Głodówki są jednak nie tylko nieefektywne, ale również niebezpieczne dla naszego zdrowia. Może ci się wydawać, że drastyczne ograniczenie kalorii da szybsze i lepsze rezultaty, jednak ważne, aby zrozumieć, że organizm ludzki działa kompleksowo. W rezultacie głodzenie się może całkowicie rozregulować metabolizm a to spowoduje, że na efekty odchudzana trzeba będzie dłużej czekać. W odchudzaniu ważne jest częste jedzenie drobnych posiłków a nie całkowite zrezygnowanie z nich.
3
suplementy diety
Mit: Wspomóż odchudzanie tabletkami i suplementami 

Tabletki pomagające w odchudzaniu oraz różne suplementy mogą być wielką pokusą. Nie należy jednak wierzyć w to, iż istnieje jakaś magiczna pigułka, która da nam upragnione efekty. W rzeczywistości takie tabletki mogą wyłącznie mocno nadszarpnąć naszą kieszeń jak również zdrowie.
4
jogurt light
Mit: Jedz wyłącznie produkty light 

Istnieje mnóstwo produktów light na sklepowych półkach, które mają nam pomóc w odchudzaniu i utrzymaniu prawidłowej wagi. Często mają one 0% tłuszczu, jednak są pełne cukrów rafinowanych oraz sztucznych dodatków, których twój organizm stanowczo nie potrzebuje. W rzeczywistości większość z nich, pomimo wielkiego napisu light nie ma mniej kalorii niż zwykłe “tłuste” produkty. Jeśli chcesz schudnąć, to staraj się wyeliminować z diety wszystkie przetworzone produkty zaś posiłki przygotowuj sobie od początku do końca sam.
5
białe pieczywo
Mit: Unikaj wszystkich węglowodanów 

Jedz węglowodany, ale wyłącznie te złożone. Węglowodany oczyszczone czyli proste jedynie puszą a nie dostarczają organizmowi potrzebnych mu składników. Zrezygnuj zatem z wyrobów z białej mąki w tym z białych makaronów, białego pieczywa i ciast na rzecz wyrobów pełnoziarnistych. Zrezygnuj również z cukrów rafinowanych zawartych w słodyczach, sokach, napojach gazowanych. Warto zapamiętać, że jedna łyżeczka cukru waży 5 g, aby z mieć ogólny pogląd na to, ile cukru zawiera konkretny produkt.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Właściwości zielonej herbaty
piękne włosy
Dziecko je owsiankę

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Tereska
12.03.2015
Same ćwiczenia brzucha to niestety nie wszystko trzeba też ruszyć mieśnie, które spalaja więcej i szybciej nasz tłuszczyk. Poczytajcie sobie odchudzanie z elementamii fizjologii i biochemii, tam jest kompedium niezbednej do odchudzania wiedzy, która naprawde działa :D