Jak ozdobić torbę jutową motywem zajączka?

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Taką torbę możesz zabrać ze sobą do kościoła na święcenie zamiast tradycyjnego koszyczka . Zmieści się do niej praktycznie wszystko i jest bardzo ozdobna. Można jej użyć również do zabawy w polowanie na jajka wielkanocne. Torbę jutową można kupić za mniej niż 10 zł.
P

torba jutowa, szablon zajączka, biała włóczka, farba, pędzel gąbkowy, nożyczki, klej, taśma klejąca (malarska, do pakowania lub inna), stara gazeta, pistolet na gorący klej + klej, wstążka dekoracyjna

1
Pobierz znajdujący się obok szablon zajączka a następnie dostosuj jego wielkość do wielkości torby jutowej i wydrukuj.
2
Przygotuj wszystkie potrzebne materiały łącznie z wydrukowanym szablonem zajączka.
3
Wytnij zajączka ze środka szablonu a następnie przyklej kartkę do torby jutowej za pomocą taśmy. Szablon powinien się dobrze trzymać, tak aby się nie przesuwał podczas malowania. Włóż do środka torby starą gazetę lub kilka kartek, aby zapobiec zafarbowaniu tylnej części torby oraz jej sklejeniu.
4
Przełóż trochę farby na talerzyk lub na miseczkę, namocz w niej pędzel gąbkowy a następnie zamaluj nią całego zajączka.
5
Podczas gdy farba będzie schła przygotuj pompon. Instrukcję robienia pomponów znajdziesz tutaj. Gotowy pompon przyklej do tylnej części zajączka za pomocą kleju na gorąco.
6
Aby torba była jeszcze ładniejsza przywiąż do jej rączki wstążkę i zawiąż ją w piękną kokardę. Wesołych Świąt!
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Serwetka złożona w wachlarz
Dekoracja stołu wielkanocnego

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

aniania
07.04.2014
Taka torba świetnie sprawdzi się na zakupy, moja mama zawsze narzeka, że te materiałowe są niewytrzymałe... a taka torba jutowa jest poza tym bardziej ekologiczna :)