jak przytyć?

Jak szybko przytyć?

ProsportProsport - specjalista Tipy.pl
jak przytyć?
1 z 12
Nieważne czy chcesz zrobić to dla sportu, czy też z powodów osobistych, przybranie na wadze wcale nie jest takie proste, jak może się wydawać. Dla wielu ludzi zdobycie kilku dodatkowych kilogramów może być równie trudne jak ich utrata. Często zmiana sposobu odżywiania pozwala na dodanie sobie kilku kilogramów. Jednak jeśli chcesz uzyskać dodatkowe kilogramy na stałe, postępuj według poniższych wskazówek.
P

* Motywacja
* Odpowiednia dieta
* Ćwiczenia
* Odpoczynek

1
awokado
Jedz pożywne produkty, które zawierają dużo kalorii. Dobrym przykładem są: chleb pełnoziarnisty, warzywa takie jak awokado, ziemniaki czy fasola, chude mięso czerwone, drób i ryby.
2
ziemniaki
Podwyższaj wartość kaloryczną swoich posiłków. Dodaj mleko w proszku do zapiekanek, aby zwiększyć ich wartość kaloryczną, do kanapek dodaj awokado i oliwki, do ulubionego musli dodaj kiełki pszenicy, do sosu, który podajesz z makaronem, dodaj posiekane mięso i tak dalej. Wypróbuj również suplementy zawierające białko serwatkowe w proszku (zobacz tutaj). Dodane do koktajli, jogurtów i innych posiłków pozwalają w szybki sposób zbudować dobrą masę mięśniową.
3
obiad
Unikaj nieregularnych posiłków. Zdobycie dodatkowych kilogramów wymaga regularnego jedzenia. Powinieneś jeść trzy posiłki dziennie i prócz tego co najmniej dwie przekąski.
4
makaron
Zwiększ swoja normalną porcję jedzenia. Dołóż sobie dodatkową łyżkę makaronu, a do płatków owsianych zamiast jednego dodaj dwa banany.
5
kukurydza
Jeśli masz możliwość wyboru, jedz posiłki zawierające więcej kalorii. Na przykład, kukurydza zawiera więcej kalorii, niż groszek zielony.
6
relaks
Zrelaksuj się – nadmierne zdenerwowanie i niepokój mogą spalić wiele kalorii, o których zdobycie tak bardzo się starasz.
7
podnoszenie ciężarów
Zacznij ćwiczyć. Do swojego programu ćwiczeń dodaj podnoszenie ciężarów. Pomaga to budować masę mięśniową.
8
waga
Zrównoważ ilość kalorii, którą spożywasz z ilością, którą spalasz. Może się zdarzyć, że spalasz ich więcej, niż przyjmujesz. Musisz wtedy koniecznie trochę zwolnić program ćwiczeń.
9
dieta i ćwiczenia
Pamiętaj, aby szybko przytyć musisz trzymać się trzech podstawowych zasad:
1. Odpowiednie jedzenie
2. Spanie/odpoczynek
3. Podnoszenie ciężarów
10
biceps
Nie popełniaj podstawowych błędów. Wielu ludzi myśli, że aby przytyć wystarczy jeść co popadnie – nie jest to prawda. Powinieneś prawidłowo się odżywiać i nie jeść pustych kalorii. Nie chcesz bowiem zwiększyć objętości tkanki tłuszczowej - chcesz beztłuszczowej masy mięśniowej.
11
odpowiednia sylwetka
Stosuj odpowiednie zasady, przekonasz się jak szybko można zdobyć dodatkowe kilogramy. Wystarczy trochę cierpliwości i samodyscypliny, a efekty wkrótce się pojawią.
?

Wskazówki
* Jeśli posiadasz jakiekolwiek problemy fizyczne i brak równowagi hormonalnej, powinieneś skontaktować się z lekarzem.
* Ogranicz spożywanie nadmiaru tłuszczu i słodyczy, mimo iż wydaje się to najszybszym sposobem na zdobycie kilku kilogramów więcej. Jedz tłuszcze i oleje z umiarem, powinny one stanowić nie więcej niż 30 % całkowitego spożycia kalorii.

Strona 1 z 12

Powiązane porady

Koktajl białkowy domowej roboty
dieta

Podobne porady

Komentarze (67)

* Pola wymagane

Paulina
07.10.2017
Mam 11 lat, 152 cm wzrostu i ważę 33kg. Niby wszystko ok, ale nie wyglądam na taką wagę.. jestem strasznie chuda, wyglądam jak szkielet i nie wiem jak przytyć.. wszyscy mi mówią, że mam taką ładną figurę, lecz te widoczne kości wyglądają wręcz obrzydliwie..
Olga
22.03.2017
Ja rocznikowo mam 13 lat i wazę z 33 kg :/ chciałabym ze 40...
Olga
22.03.2017
Olga
22.03.2017
Cebulka
05.12.2016
Najlepiej to jechać do babci i zamieszkać na jakieś 4 miechy lub mniej
I są efekty
Pyśka
17.06.2016
Polecam jogurty z owocami i zbożem...polecam też fasole,ziemniaki z sosem i mięsem, jajka,czekolade, pierogi,a najlepsze co mozna zjeść i przytyc jest rawioli...2 puchy dziennie i w miesiąc 6 kg. serio...też ser i twaróg
Mały9444
12.05.2016
Witam Mam problem z przytyciem mam 22 lata 158cm i waze nie cale 40 kg .... czy jem regóralnie czy prawie wg waga ta sama . A chce przytyć, są jakieś środki które pomogą mi w przytyciu???
__Tosia__
07.04.2016
mam 14 lat i nie wiem jak schudnąć :(
jutka
18.02.2016
Witam mam 26lat mam 170cm i waze zaledwie 52kg bardzo zle sie czuje z tak niska waga. Chcialabym przytyc do 60 kg ale w moim przypadku jest bardzo trudno co przybiore zaraz zrzucam. Niewiem co mam robic :(
dawid
04.01.2016
Witm mam lat 24 i ważę 77 cieszko mi pszytyc do 80 co zrobi stym