Jak zrobić kolorowe króliczki z patyczków do lodów?

prozaczek - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Oczy przedszkolaków cieszą się na widok wesołych pyszczków wielkanocnych króliczków i zajączków. Nawet dorosły niejeden raz chętnie schowałby takiego ślicznego zwierzaczka do swojego koszyka. Nic trudnego, zróbcie wspólnie całą rodzinę kolorowych króliczków z patyczków do lodów według pomysłu Amandy Formaro. Jeśli chcecie, by miały jeszcze bardziej wielkanocny charakter, zamiast marchewki dajcie im do łapek filcowe pisanki.
P

patyczki do lodów, farby w różnych kolorach, druciki kreatywne dopasowane kolorystycznie do farb, biały papier, pomarańczowy i zielony filc, miniaturowe pompony, małe plastikowe oczy ruchome, pędzel, wykałaczka, biały klej rzemieślniczy, nożyczki, klej w sztyfcie, cienki czarny długopis

1
Pomaluj każdy patyczek na wybrany kolor z obu stron i poczekaj, aż wszystko wyschnie.
2
Każdy drucik kreatywny podziel na cztery równe części. Z jednych uformuj uszy, drugie zwiń natomiast w muszelkę, tworząc kółeczka (łatwiej ci będzie to zrobić, nawijając je na wykałaczkę) - będą to łapki króliczków - patrz: zdjęcie główne.
3
Przyklej uszy z tyłu każdego patyczka za pomocą kleju rzemieślniczego i pozostaw do wyschnięcia.
4
W międzyczasie na białym papierze narysuj czarnym długopisem prostokąty, a następnie każdy z nich przedziel w środku linią. Wytnij je - tak powstaną zęby królików. Po wyschnięciu uszu poprzyklejaj królikom ząbki za pomocą kleju w sztyfcie. Klejem rzemieślniczym przymocuj natomiast królikom ruchome oczy oraz noski (z malutkich pomponów lub koralików).
5
Nadszedł czas na zrobienie filcowych marchewek. Wytnij małe trójkąty z pomarańczowego i zielonego filcu. Obetnij wierzchołki zielonych trójkątów i ponacinaj je z drugiej strony. Potem przyklej przycięte wcześniej wierzchołki zielonych trójkątów do podstaw trójkątów pomarańczowych.
6
Przyklej marchewkę z przodu patyczka, a obok niej przymocuj za pomocą kleju rzemieśliczego zwinięte druciki - łapki króliczka (tak, by nachodziły na marchewkę).
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

wiesia
11.04.2014
Jaka sympatyczna gromadka :) dzieciaczki w mojej klasie będą miały radochę :)