kostium Halloween - mumia

Jak się przebrać za mumię na Halloween?

ImreImre - specjalista Tipy.pl
kostium Halloween - mumia
1 z 6
Klasyczne potwory i strachy są zawsze najlepsze - zwłaszcza na Halloween. Kostiumy te są zwykle najprostsze do zrobienia oraz najłatwiej rozpoznawalne. Przebierając się za mumię będziesz mieć pewność, że nikt nie będzie mieć problemu z określeniem twojego stroju jak również, wszystkie produkty potrzebne do jego zrobienia dostaniesz wszędzie i na dodatek - praktycznie za darmo.
P

* kilka - kilkanaście bandaży
* herbata
* biała, obcisła bielizna
* białe skarpetki
* czarny lakier do paznokci
* zestaw do charakteryzacji mumia (opcjonalnie, dla bardziej profesjonalnego wyglądu)

1
kostium na Halloween
Na początku zafarbuj bandaż za pomocą herbaty. Dzięki niej, bandaż będzie wydawał się być stary i brudny - właśnie taki jaki powinna mieć prawdziwa mumia. Bandażu nie musisz długo trzymać w herbacie. Wystarczy go do niej włożyć, poczekać aż nasiąknie, wycisnąć i powiesić do wyschnięcia. Jeśli chcesz otrzymać ciemniejszy kolor bandażu namocz go w esencji herbaty.
2
kostium na Halloween - mumia
Paznokcie koniecznie pomaluj na czarno. Możesz również pokryć klejem skórki wokół paznokci, aby wyglądały na stare i zaniedbane. Lepiej, aby paznokcie były długie.
3
kostium na Halloween - mumia 2
Dobrze jest uszyć sobie z bandażów lub z gazy obcisłą koszulkę z długimi rękawami oraz w miarę obcisłe spodnie. Zwykłe owinięcie się bandażem utrudni twoje ruchy a poza tym - bandaż prędzej czy później się zsunie. Oczywiście koszula i spodnie nie powinny być ładnie uszyte. Im będzie to bardziej niechlujnie zrobione tym lepiej. Najważniejsze jest to, aby całość się trzymała.
4
kostium na Halloween - mumia 3
Bandażowanie głowy, szyi, rąk oraz innych części ciała nie jest łatwe. To co może ci ułatwić to zadanie to dodatkowe bandaże. Im będzie im więcej tym szybciej sobie poradzisz.
5
kostium na Halloween - mumia 4
Pamiętaj o makijażu - fakt, że niewiele twarzy będzie na widoku, jednak to co będzie wystawać - szczególnie oczy. Kolory makijażu mumii to zielony i żółty.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

kama2133
24.10.2011
na szkolnym balu byłam przebrana za mumię
kopamatakafa8
21.03.2011
Za dużo bandaża !
Ludzie inni będą potrzebowali bandaża i nie będą mieli
ponieważ wy wszystko wykupicie !
Sorka opentało mnie |xD
1. Za dużo bandaży
2. Można tylko bandaż na głowie ! I troszkę na tułowiu .
#3# . (SPECJALNE ) pomysł niezły !!! xxDD