fryzura do sukienki bez ramiączek

Jak dobrać fryzurę do sukienki?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
fryzura do sukienki bez ramiączek
1 z 10
Wybór wymarzonej sukienki to zaledwie połowa sukcesu w drodze do modowego ideału. Prócz dodatków i makijażu niezwykle istotny jest dobór odpowiedniej fryzury. Nie tylko musi ona pasować do kształtu twarzy i całej stylizacji, ale również współgrać z dekoltem sukienki. Jak dokonać właściwego wyboru dowiesz się podczas dalszej lektury.
1
fryzura do sukienki z golfem
Sukienka zapinana wysoko na szyi

Odpowiednia fryzura: klasyczny kok upięty wysoko na czubku głowy

Jak ją zrobić? Rozczesz włosy gładko przy głowie i zwiąż w wysoko upięty kucyk. Owiń włosy dookoła nasady kucyka tworząc koczek. Zabezpiecz go szpilkami do włosów. Jeśli chcesz, by kok był okazałych rozmiarów, przyczep do kucyka treskę i ostrożnie owiń dookoła ringa do robienia koków (tzw. doughnut). Przypnij całość szpilkami. Z jednej strony koczka zamocuj sztuczne kwiaty.
2
fryzura do sukienki wiązanej na szyi
Sukienka wiązana na szyi, z odkrytymi plecami

Odpowiednia fryzura: Luźny kok francuski z natapirowaną górną częścią.

Jak ją zrobić? Włosy umyj i wysusz suszarką. Wcześniej nałóż na nie piankę dodającą objętości. Górną część włosów natapiruj. Zaczesz włosy z tyłu gładko na jeden bok. Zamocuj wsuwkami. Następnie zroluj je w ciasny walec wracając niejako z powrotem – do linii wyznaczającej środek głowy. Podwiń końce i przypnij szpilkami. Grzywkę możesz wypuścić po bokach i lekko podkręcić.
3
fryzura do sukienki w stylu boho
Sukienka w stylu boho lub empire

Odpowiednia fryzura: włosy upięte częściowo do góry, ozdobione świeżymi kwiatami

Jak ją zrobić? Na wilgotne włosy nałóż balsam modelujący do loków lub dobrą piankę. Wysusz włosy, a następnie lekko je podkręć. Delikatnie rozczesz je u nasady, starając się nadać im objętość na czubku głowy. Wydziel po jednej sekcji z prawej i z lewej strony – nad uszami, lekko skręć obie sekcje i przypnij z tyłu głowy. Kilka kosmyków puść luźno. Miejsce podpięcia zaczesanych do tyłu włosów zasłoń świeżymi kwiatami.
4
fryzura do sukienki z kwadratowym dekoltem
Sukienka z kwadratowym dekoltem i krótkimi rękawkami

Odpowiednia fryzura: luźny kok upięty na karku ozdobiony mini warkoczykami.

Jak ją zrobić? Zrób przedziałek na środku, a następnie wydziel małą sekcję włosów z obu stron głowy i zapleć w warkoczyki. Przypnij je z tyłu głowy. Resztę włosów zwiąż na karku kucyk, skręć i przypnij tworząc luźny kok. Luźne kosmyki włosów pozostaw.
5
fryzura do sukienki z luźną górą
Sukienka z luźną, szeroką górą

Odpowiednia fryzura: Kręcony pseudo-bob zaczesany na bok

Jak ją zrobić? Na wilgotne włosy nałóż piankę dodającą objętość, a następnie wysusz je na płaskiej szczotce. Zrób przedziałek z boku, lekko natapiruj włosy u nasady i zaczesz na jedną stronę. Podziel je na małe sekcje i podkręć pod spód. Upnij w taki sposób, by fryzura miała kształt boba. Utrwal dużą ilością lakieru.
6
fryzura do sukienki z asymetrycznym dekoltem
Sukienka z asymetrycznym dekoltem

Odpowiednia fryzura: duży, sprężysty kucyk

Jak ją zrobić? Zaczesz włosy gładko do tyłu w wysoki kucyk. Doczep treskę idealnie dopasowaną do koloru twoich włosów. Lekko natapiruj. Miejsce łączenia schowaj owijając nasadę kucyka pasmem własnych włosów. Koniec kucyka podkręć do góry na grubej szczotce.
7
fryzura do sukienki z dekoltem w kształcie "v"
Sukienka z dekoltem w kształcie litery „V” i długimi rękawami

Odpowiednia fryzura: sprężyste retro-loki

Jak ją zrobić? Włosy wysusz na okrągłej szczotce. Podziel je na sekcje i spryskaj sprayem unoszącym włosy u nasady. Następnie podkręć poszczególne sekcje na lokówce z dużą końcówką. Za każdym razem, gdy będziesz wysuwać lokówkę z partii włosów, nad którą akurat pracujesz, przypnij cały lok wsuwką i skieruj na niego strumień powietrza suszarki. Gdy włosy całkowicie ostygną, usuń wsuwki i przeczesz loki palcami. Podziel włosy na dwie sekcje – z przedziałkiem na środku.
8
fryzura do sukienki bez ramiączek
Sukienka bez ramiączek

Odpowiednia fryzura: elegancki kok na bok

Jak ją zrobić? Podkręć włosy na średnich wałkach, większość z nich zaczesując na bok. Zadbaj o to, żeby nadać włosom objętość na górze głowy i po bokach. Pozostałe sekcje podkręć i delikatnie upnij w luźny kok.
9
fryzura do sukienki w łódkę
Sukienka z dekoltem w łódkę

Odpowiednia fryzura: elegancki, pofalowany kucyk, zaczesany na bok i udekorowany połyskliwymi ozdobami do włosów

Jak ją zrobić? Na wilgotnych włosach zrób z boku przedziałek. Zaczesz włosy na jedną stronę i zwiąż w kucyk gumką w kolorze twoich włosów. Zapleć je w warkocz i pozostaw do wyschnięcia. Na koniec lekko przeczesz tworząc delikatne fale. U nasady kucyka przypnij błyszczące szpilki lub inne dodatki.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

magdusiek
23.04.2014
Propozycja nr 8 jest w sam raz dla mnie, dzięki za pomoc :)