nakładanie serum na twarz

Jak zrobić serum nawilżające do twarzy?

visage - specjalista Tipy.pl
Kolejny zaspany poranek. Stajesz przed lustrem, nachylasz się w jego stronę przecierając wciąż jeszcze zaspane oczy, ale nagle krew zastyga ci w żyłach. Ślady zmęczenia mijają natychmiast, a ty z niewyartykułowanym (bo przecież jest jeszcze za wcześnie) przerażeniem odkrywasz, że oto nadszedł początek końca. Twoją twarz szpecą one – ZMARSZCZKI. I choć nie wyglądasz jeszcze jak suszona śliwka, wydaje ci się, że po obu stronach ust ktoś sklonował ci rów mariański. Nie czas rwać włosy z głowy. Wystarczy zastosować przeciwzmarszczkowe serum głęboko nawilżające. Skąd je wziąć? Wystarczy skorzystać z receptury zawartej poniżej. Kryzys zatrzymany, koniec świata odwołany, źródło wiecznej młodości znalezione. Mission completed.
P

1/4 szklanki żelu aloesowego, 2 łyżki gliceryny roślinnej, 1 łyżeczka oleju jojoba, 1 kapsułka witaminy E, 2-4 krople olejku eterycznego (np. lawendowego, rumiankowego, czy różanego)

1
Wymieszaj wszystkie składniki w małej buteleczce z pompką lub pipetką. Dobrze wstrząśnij. Stosuj serum na noc, nakładając je na oczyszczoną cerę. Przed każdym użyciem wstrząśnij. Kosmetyk zachowa nieograniczoną trwałość, jeśli będziesz przechowywać go w lodówce.
2
Serum sporządzone z tego przepisu nawilży skórę i odżywi ją, ale tylko do tego stopnia, by wygładzić zmarszczki, ale nie dopuścić do tego, by cera stała się tłusta i świecąca. Aloes ma działanie kojąco-nawilżające, a gliceryna to substancja znana ze swoich właściwości zatrzymujących wilgoć.
3
Olej jojoba (podobnie jak olej z awokado) ma właściwości bardzo zbliżone do naturalnych substancji wydzielanych przez skórę w celu jej natłuszczenia. Jest niekomedogenny (nie zatyka porów) i reguluje wydzielanie sebum nawet w przypadku cer tłustych. Co więcej, jest wprost „napakowany” witaminą E, kwasem linolenowym i przeciwutleniaczami wspomagającymi proces regeneracji komórek skóry.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

maziarek
05.05.2014
fajna propozycja, postaram się zrobić coś takiego, tylko zastanawiam się jaki będzie łączny koszt tych wszystkich składników, ale co tam, ważne, że wszystkie naturalne. Chyba trzeba będzie zrobić wycieczkę do sklepu zielarskiego
polinka
29.04.2014
Próbowałam... zdecydowanie jestem na tak :)