nakładanie serum pod oczy

Jak zrobić serum przeciwzmarszczkowe pod oczy?

visage - specjalista Tipy.pl
Skóra pod oczami jest szczególnie delikatna i cienka. Nie ma na niej gruczołów łojowych, które mogłyby zapewnić jej odpowiedni poziom natłuszczenia. Z tego powodu niezwykle istotne jest dostarczenie go „z zewnątrz”, najlepiej poprzez specjalnie opracowane serum pod oczy. To najbardziej skuteczne i bezpieczne nawet dla alergików wcale nie musi pochodzić z najdroższej drogerii. Można je zrobić samodzielnie w oparciu o recepturę zawartą poniżej.
P

2 łyżki oleju awokado, 2 łyżki oleju kokosowego, 1/8 – 1/4 szklanki żelu aloesowego, płynna zawartość1 kapsułki witaminy E

1
Olej kokosowy rozpuść. Zmieszaj z pozostałymi składnikami w ciemnej, szklanej buteleczce z pipetką. Dobrze wstrząśnij.
2
Wyciśnij 3-5 kropel serum na opuszkę palca i wklep na noc w oczyszczoną skórę pod oczami. Pamiętaj, żeby przed użyciem każdorazowo wstrząsnąć buteleczkę z serum.
3
Dla lepszego efektu nałóż też odrobinę kremu pod oczy wzdłuż załamania powieki.
4
Olej z awokado to idealny składnik serum pod oczy. Zawiera dużą ilość kwasów tłuszczowych, które przywracają skórze odpowiedni poziom nawilżenia. Jest również bogatym źródłem witamin A, C i E, które wspomagają proces regeneracji suchej skóry i zwalczają wolne rodniki przyczyniające się do powstawania zmarszczek.
?

Wskazówki
* Jeśli chcesz, żeby serum miało bardziej kremową konsystencję, uzupełnij listę składników o kilka łyżek masła kakaowego. To kolejny doskonały środek nawilżający, który dodatkowo ułatwi nakładanie serum.

Powiązane porady

Duże usta
rozstępy

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

ktoś
27.03.2015
Olej kokosowy nie jest drogi. Na allegro jest b. duży wybór. Ja taki zakup zrobiłam i jestem bardzo zadowolona. Ale artykuł ciekawy, spróbuję zrobić to serum...
Malwina
05.05.2014
Wiecie czy w sklepie zielarskim można dostać żel aloesowy?
oda
29.04.2014
Ciekawe, na 100 % spróbuje zrobić takie serum. Wiecie może czy olej kokosowy jest drogi?