10 pomysłów na prezent na Dzień Matki

Amarant - specjalista Tipy.pl
1 z 11
Biżuteria, kwiaty i czekoladki są świetnym prezentem, jednak warto zapoznać się z poniższą listą rzeczy, o których marzy każda mama. Pamiętaj, że najcenniejsze rzeczy są zazwyczaj darmowe i nie można ich absolutnie kupić. W Polsce Dzień Matki przypada 26 maja, jednak data ta jest inna dla każdego kraju.
1
Czas wolny

Każda mama marzy o dniu wolnym od pracy oraz codziennych obowiązków związanych z domem i dziećmi. Daj jej zatem taki dzień - wolny od przygotowywania posiłków, robienia prania, sprzątania czy zajmowania się twoją osobą. Niech od świtu do nocy robi to, co chce i to o czym marzy, a ty nie zadawaj zbędnych pytań.
2
Sen

Daj się w końcu jej wyspać. Niech położy się spać, kiedy jest zmęczona i wstanie następnego dnia wówczas, gdy się sama obudzi - bez pomocy budzika czy wrzasku dzieci.
3
Posprzątaj dom

Odciąż swoją mamę czy żonę i posprzątaj cały dom na błysk. Możesz zrobić to samodzielnie, przy pomocy dzieci bądź wynająć na kilka godzin panią do sprzątania. Nie zapomnij o przebraniu pościeli, umyciu okien i zrobieniu prania!
4
Dzień SPA

Przygotuj mamie kąpiel z bąbelkami i świecami, zrób jej mani i pedicure, masaż twarzy oraz nałóż na twarz maseczkę. Spraw, aby twoja mama poczuła się piękna, zadbana i zrelaksowana.
5
Zwolnij mamę z obowiązków

Większość mam lubi wykonywać swoje obowiązki z miłości do swojej rodziny. W Dniu Matki zwolnij ją z przygotowania śniadania, ubierania dzieci i odprowadzenia ich do szkoły czy prania i zmywania.
6
Umyj jej samochód

Dokładnie umyj i wypastuj jej samochód oraz go poodkurzaj. Możesz również wyprać tapicerkę lub oddać samochód do mechanika, aby przeczyścił i nabił klimatyzację.
7
Zrób to, co obiecywałeś już setki razy

Z pewnością jest coś, o co żona prosiła cię już wiele razy a ty spokojnie mówiłeś “później”. Możliwe, że jest to cieknący kran, pęknięta szyba, krzywo wiszące obrazy, brudna ściana, którą trzeba pomalować itp. Nie odkładaj tej pracy na inny termin, tylko zabierz się za nią już dziś.
8
Ugotuj obiad

Zaplanuj obiad, zrób zakupy a następnie go ugotuj. Dzięki temu mama będzie miała więcej czasu dla siebie lub na zabawy z młodszymi dziećmi. Jeśli jest ładna pogoda to możesz zaproponować całej rodzinie piknik na świeżym powietrzu.
9
Domowe wypieki

Upiecz specjalnie dla mamy ciasteczka a następnie napisz na nich dedykację lub wierszyk za pomocą lukru. Ciasteczka podaj razem z poranną lub popołudniową kawą.
10
Najwspanialsze rzeczy są darmowe

Prezenty, które nas najbardziej cieszą i o których nigdy nie zapominamy są zwykle wykonane samodzielnie i są to zwykle kartki, odciski dłoni czy ramki na zdjęcia. Nie kupuj zatem drogich prezentów, gdyż one mają niewiele wspólnego z byciem mamą. Najcenniejszy będzie zawsze twój czas poświęcony na zrobienie czegoś miłego dla drugiej osoby.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

Pati
14.05.2020
Fajnym rozwiązaniem jest tez voucher do spa, ja w zeszłym roku podarowałam mamie właśnie taki prezent, pojechała na cały weekend do spa za miastem i mogła się do woli relaksować na zabiegach, była bardzo zadowolona :)
Rafal
12.05.2020
Kilka ciekawych pomysłów na udany prezent na Dzień matki można znaleźć na naszym blogu
Każda mama będzie zadowolona....Zapraszamy :)
Julka
11.05.2020
Ja polecam zestaw kosmetyków - naprawdę fajny pomysł, jeżeli chcemy mieć pewność, że nas prezent zostanie używany po otworzeniu ;)
Lila90
16.05.2019
Ja mamie prezentuję zawsze kwiaty, bo je uwielbia i zestaw herbat, które popijamy potem wspólnie. Gdy kupuję coś kosztowniejszego, zawsze robi mi wyrzuty ;)
Berenika
25.04.2019
Ja o swojej myślę już zawczasu i w tym roku przygotuję dla niej fotoalbum. Czytałam ostatnio artykuł „Fotoksiążka czy fotoalbum – co wybrać?” i mnie zainspirował, myślę, że mama się ucieszy.
renataszydlik
28.05.2018
Polecam zestaw upominków słodkości i wino lub kosmetyki i coś mocniejszego. na f mają fajne zestawy - f-zestwy upominkowe
JMM
25.05.2015
Wszystkim Mamom Zapracowanym,kochjącym,potrafiącym podołać obowiazkom domowym i rodzinnym. W tym szczególnym dniu składam najlepsze życzenia i chylę czoła przed wszystkimi Matkami. Życząc samych radosnych ,pogodnych dni. Sto lat wszystki mamusiom!!! Tym przyszłym też( które swoje pociechy naoszą jeszcze "pod serduszkiem" Mamusie jesteście cudowne!!!
ucho
25.05.2015
To Dzień Matki, czy Dzień Zony?
Zuzka
25.05.2015
"...bądź wynająć na kilka godzin panią do sprzątania" Gratulacje - od razu widać że pisał to facet. Do tego bez klasy.
Aqua
07.05.2014
Świetne propozycje, chociaż ja uważam, ze mąż powinien odciążać swoją żonę bez okazji ;)