roziąganie butów

Jak rozciągnąć buty w palcach?

ivonaivona - specjalista Tipy.pl
roziąganie butów
1 z 6
Kupiłaś buty. Są najpiękniejsze na świecie, mają idealny kolor, fason i w zasadzie są nawet wygodne. W zasadzie. Tak naprawdę niemiłosiernie uciskają cię w okolicach palców i doprowadza cię to do rozpaczy. Nie martw się. Nie wszystko stracone. Istnieje prosty i skuteczny sposób na rozciągnięcie butów. Wypróbuj go. Twoje stopy będą ci za to wdzięczne.
1
rozciąganie butów w palcach - krok 1
Przygotuj dwie większe torebki strunowe i napełnij je do połowy wodą. Zamknij je dobrze, starając się uwolnić jak najwięcej znajdującego się w nich powietrza. Upewnij się, że nie przeciekają.
2
rozciąganie butów w palcach - krok 2
Włóż po jednej torebce do każdego buta i dosuń w stronę czubka. Woda dopasuje się kształtem do kształtu buta, co ułatwi całe zadanie. Pamiętaj – woreczki nie mogą przeciekać.
3
rozciąganie butów w palcach - krok 3
Włóż buty do zamrażalnika i pozostaw na całą noc. Jeśli nie są nowe i czyste, umieść je najpierw w reklamówce.
4
rozciąganie butów w palcach - krok 4
Rano rozbij lód, ponownie wepchnij woreczki głęboko do butów. Umieść je na cały dzień i noc w zamrażalniku, żeby jeszcze nieco się rozciągnęły.
5
rozciąganie butów w palcach - krok 5
Po wyjęciu butów z zamrażalki natychmiast usuń z nich woreczki z lodem (w razie potrzeby rozkrusz go nożem). Wilgoć, którą zaabsorbowałyby buty, gdyby lód się roztopił, mogłaby doprowadzić do ich zniszczenia.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

zestaw do rozciągania butów
odciski sposoby
żeby buty nie przemakały

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kasia
05.05.2015
Skórzane buty się nie zniszczą?