Jak zrobić pastę z łososia jak z tubki?

prozaczek - specjalista Tipy.pl
Uwielbiasz kupowane w sklepie pasty łososiowe? Zastanawiasz się, czy uda się osiągnąć podobny smak przygotowując taką pastę w domu? Przyznam, że ja sama przez długi czas poszukiwałam idealnego przepisu na domową pastę łososiową, która smakowałaby tak, jak ta ze sklepu. I kiedy już wydawało mi się, że to marzenie ściętej głowy, z pomocą przyszła mi koleżanka. Nie wiem, skąd pochodzi ten przepis, zresztą - jak to często bywa - jest on nieco zmodyfikowany, mogę wam jednak zagwarantować, że pasta przygotowana według niego smakuje i pachnie prawie jak ta ze sklepowej półki. I to “prawie” nie robi tu zbyt wielkiej różnicy, przynajmniej według mnie. A pasta ta jest z pewnością o wiele zdrowsza od tej, którą znajdziemy na sklepowych półkach.
P

1 brzuszek wędzonego na gorąco łososia - w jednym kawałku, parę suszonych pomidorów z zalewy, 2-3 łyżeczki majonezu, 2 łyżeczki musztardy Dijon, sól i pieprz do smaku

1
Łososia obierz ze skórki, po czym zmiksuj go razem z kilkoma suszonymi pomidorami.
2
Do tak przygotowanej mieszaniny dodaj majonez i musztardę. Ich ilość możesz oczywiście modyfikować tak, by zarówno smak, jak i konsystencja pasty ci odpowiadały.
3
Na koniec delikatnie dopraw wszystko solą i pieprzem. Gotowe!

Powiązane porady

pasta z kalafiora
Masło truskawkowe
pesto z rukoli

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

gdybcia
19.05.2014
mniam... na takiej chrupiącej bułeczce.. palce lizać, a ja posypałabym szczypiorkiem :)
Rybcia
13.05.2014
Myślę, że taka pasta będzie smakowała dużo lepiej niż z tubki :) dodałabym koperek :)