Jak powiedzieć o ciąży?

Amarant - specjalista Tipy.pl
Jesteś w ciąży i chcesz ogłosić tą wiadomość całemu światu? Bez względu na to, czy dziecko było planowane, czy nie, czy starałaś się o nie długo, czy udało się za pierwszym razem, to z pewnością chciałabyś, aby wiadomość o tym fakcie została przekazana w ciekawy i oryginalny sposób. Poniżej przedstawiam 10 kreatywnych sposobów, na oznajmienie, że jesteś w ciąży.
1
Zielony groszek

Weź dłoń swojego partnera, rozłóż ją i połóż mu na niej ziarenko groszku. Powiedz “Chcesz usłyszeć coś niesamowitego? Twoje dziecko jest w tej chwili takie malutkie jak ten groszek”.
2
Puzzle

Napisz markerem na dużej kartce “Będziemy mieli dziecko”, zrób sobie z nią zdjęcie a następnie zamów w internecie fotopuzzle. Puzzle te podaruj partnerowi i poproś, aby je ułożył.
3
Test ciążowy

Zrób telefonem zdjęcie testu ciążowego z pozytywnym wynikiem i prześlij je swojemu partnerowi lub przyjaciołom.
4
Tort

Upiecz lub zamów wielki tort z napisem “Jestem w ciąży” a następnie połóż go na stół po obiedzie.
5
Książka

Podaruj swojemu partnerowi książkę dedykowaną dla przyszłych ojców. Na rynku jest sporo tego typu pozycji, np. “Ratunku, będę ojcem!”, “Gdy stajesz się tatą”, “Ja, tata. Praktyczny poradnik dla młodych ojców”, “Tacierzyństwo, czyli ciąża i poród według mężczyzny”, “Już prawie jestem tatą. Mężczyzna w czasie ciąży - sztuka przetrwania” itp.
6
To twoja wina!

Na zewnętrznej stronie kartki napisz “To wszystko twoja wina” zaś w środku “Gratulacje. Twoje plemniki dotarły do celu i wygrały wyścig. Nagrodę otrzymasz za 9 miesięcy”. Kartkę podaruj swojemu partnerowi w piątek po pracy, aby miał czas na świętowanie.
7
Wypadek

Powiedz partnerowi, że zdarzył się pewien wypadek i będzie on was bardzo dużo kosztować. Jak już będzie przekonany, że faktycznie nabroiłaś wręcz mu test ciążowy.
8
Co powiedziałaś?

Twoi rodzice lub teściowie od lat was męczą pytaniami o dziecko? Za każdym razem kiedy jesteś chora lub źle się czujesz pytają, czy jesteś w ciąży? Jeśli tak, to poczekaj, aż znów to zrobią, odpowiedz “tak” i jakby nigdy nic kontynuuj rozmowę. Zapewne będzie musiało minąć kilkadziesiąt sekund zanim dojdzie do nich znaczenie wypowiedzianego przez ciebie słowa.
9
Ciąża!

Przy kolejnym spotkaniu rodzinnym poproś partnera lub inną zaufaną osobę, aby zrobiła zdjęcie całej rodziny. Niech wszystkich ustawi a następnie jak już będzie gotowa do pstryknięcia fotki to niech krzyknie “A teraz wszyscy chórem mówią: Kasia jest w ciąży!”. Miny członków rodziny uwiecznione na zdjęciu będą bezcenne.
10
Dzień Ojca

Jeśli dowiedziałaś się o swojej ciąży w okolicy połowy czerwca, wówczas kup kartkę okolicznościową dla taty, podpisz ją “Mamusia i dzidziuś” a następnie podaruj ją swojemu partnerowi w Dzień Ojca przypadający 23 czerwca.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Prezent dla kobiety w ciąży
ojciec
szczęśliwa kobieta w ciąży

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

małgorzata44
19.05.2014
genialne pomysły, niektóre z nich bardzo wzruszające.. ja zostawiłam partnerowi na poduszce małe niemowlęce budziki, miał bardzo dużą niespodziankę i nie musiałam nic mówić, zrozumieliśmy się bez słów.