Jak zrobić podstawkę pod laptopa?
Amarant - specjalista Tipy.pl

Dzięki podstawce pod laptopa ekran jest nieco wyżej, co jest lepsze dla naszego kręgosłupa, wygodniej się pisze, zaś laptop lepiej się chłodzi. Jak widać, póki co, same plusy! Minusem może być jednak cena takiej podstawki, gdyż za kawałek plastiku trzeba zapłacić nawet 100 zł. Na szczęście, tak jak większość innych rzeczy, tak i podstawkę pod laptopa możemy wykonać samodzielnie. Oto instrukcja:
P

1 metrowa rura PCV o średnicy 2 cm w pięciu kawałkach (pociąć je należy samodzielnie) o długościach: 1 szt. 22 cm, 2 szt. 20 cm, 2 szt. 7 lub 8 cm, 6 kolanek do rur o średnicy 2 cm, piła do cięcia, młotek, farba w sprayu, 4 naklejki antypoślizgowe, maska ochronna

1
Zbierz potrzebne materiały.
2
Na średniej długości kawałki rury PCV (o długości 20 cm) nałóż z obydwu stron kolanka i skieruj je w tym samym kierunku (będą one wyznaczać głębokość podkładki). Jeśli masz problem z założeniem kolanek wówczas pomóż sobie młotkiem. Do otworów z drugiej strony kolanek włóż najkrótsze rurki 7 lub 8 cm (będzie to wysokość naszej podstawki) i znów zakończ je kolankami. Na koniec połącz obydwa fragmenty rurką o długości 22 cm (będzie to szerokość podstawki).
3
Wyjdź do dobrze wentylowanego pomieszczenia lub na zewnątrz, wyłóż miejsce pracy starymi gazetami i połóż na nich podstawkę z rur. Załóż na twarz maskę ochronną a następnie pomaluj podstawkę farbą w sprayu. Jak już farba wyschnie odwróć ją na drugą stronę i znów pomaluj.
4
Naklej na spód kolanek po jednej naklejce antypoślizgowej, aby podstawka z laptopem nie ślizgała się po stole.
5
Gotowe!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

ilia
22.05.2014
Genialna! Chciałabym być na tyle zmotywowana żeby zrobić taka podkładkę dla siebie. Bardzo oryginalny pomysł :) mój chłopak zrobił sobie drewnianą podkładkę na laptopa, ale nie wygląda tak dobrze