dodawanie zdjęć na Nasza-Klasa

Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
Dodawanie zdjęć na Naszej-Klasie jest bardzo proste. Jedynym utrudnieniem może być ograniczenie wgrywania wielkości zdjęć do maks. 0.6 MB jednak i to nie stanowi zbyt dużego problemu. Poniżej przedstawiam jak krok po kroku dodać zdjęcie na Naszej-Klasie.
P

* aktywne konto na Naszej-Klasie

1
dodawanie zdjęć do Naszej-Klasy
Najedź na zakładkę "profil" znajdującą się w górnym pasku menu a następnie wybierz "dodaj zdjęcie".
2
dodawanie zdjęć do Naszej-Klasy 2
Kliknij na przycisk "przeglądaj" i wybierz odpowiedni plik ze zdjęciem, które chcesz dodać do portalu.

Wybierz album do którego chcesz je dodać. Jeśli nie masz jeszcze żadnego albumu wówczas go stwórz wpisując jego nazwę w polu tekstowym.

Wybierz opcje dodatkowe wg własnych preferencji a następnie wciśnij przycisk "dodaj".
3
Zdjęcie jest za duże?

Jeśli tak sprawdź najpierw jak jest duże. W tym celu kliknij na zdjęcie prawym przyciskiem myszy i wybierz "właściwości". Przeczytaj jaki jest rozmiar zdjęcia. Maksymalny rozmiar zdjęcia jaki możesz wgrać na Naszą-Klasę to jest 0,6 MB a to jest 614,4 KB.

Jeśli zdjęcie jest za duże możesz je pomniejszyć w:

IrfanView - Obraz -> Zmień rozmiar obrazka (teraz masz kilka możliwości zmiany rozmiaru. Najlepiej ustaw "nowy rozmiar jako procent oryginału". Jeśli zdjęcie jest tylko troszkę za duże, wpisz w pole "szerokość" 90% i kliknij na "zapisz". Sprawdź teraz jaka jest wielkość zdjęcia i czy nie wynosi więcej niż 614 KB.

PhotoFiltre - otwórz w programie zdjęcie, które chcesz pomniejszyć. Kliknij zakładkę "zdjęcie" a następnie "wielkość zdjęcia" (Ctrl+H). Wybierz "nowy rozmiar", ustaw na % i wpisz w szerokości np. 90% (jeśli chcesz tylko nieznacznie pomniejszyć zdjęcie). Wciśnij "ok" i zapisz. Teraz sprawdź ponownie jaka jest wielkość zdjęcia i czy nie wynosi więcej niż 614 KB.

(dwa powyższe programy są najbardziej popularne, proste w obsłudze i na dodatek darmowe)

Powiązane porady

zakładanie konta na Naszej-Klasie
nuty

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Andrzej
06.01.2013
Chcę przeniesć zdjecia z Galeri NK na Facebooka i nie mam zielonego pojęcia jak a podpowiedzi nie ma zadnej,proszę o pomoc...
olla
13.04.2012
Ja też chce dodać i nie mogę biore dodaj zdjecie a tu nic mi nie wyskakuje nawet nie próbuje sie otworzyć,mam wrażenie że musi być jakiś program w komputerze zainstalowany.chociaż na Fb wstawiam bez problemu.A limitu napewno na nk nie przekroczyłam ponieważ od ok 6 miesiecy weszłam dzis pierwszy raz.
martunia:)
11.04.2012
tak to chyba każdy umie ale jak wgrać zdjęcia z aparatu w komputer do odpowiedniego miejsca znaczy to jest proste ale zgubiłam kabel
Asiak
09.02.2012
Witam, mam problem- otoz nie moge dodac zdjecia na nk, nie przekroczylam limitu,ani nic z tych rzeczy. klikam na "dodaj zdjecie" i nic sie nie otwiera, probowalam juz kilka razy, wylogowywalam sie i zalogowalam od nowa i tez nic. Co zrobic?
Internet
22.03.2011
Otwierasz zdjęcie które chcesz mieć jako zdjęcie profilowe. Po lewej stronie jest menu narzędzia a tam zakładka "ustaw jako awatar". Następnie dostosowujesz obszar zaznaczenia i klikasz "ustaw" (prawy dolny róg).
wdamianwolski
18.03.2011
Hodzi mi o to jak dodać zdjęcie do profilu
na naszej klasie,nie do galerji