Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Inne Święta i Uroczystości > Dzień Chłopaka > Romantyczny prezent dla faceta
Romantyczny prezent dla faceta

Romantyczny prezent dla faceta

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Podczas wyboru prezentu na walentynki dla swojego mężczyzny, musisz wykazać się niezwykłą kreatywnością, pomysłowością i oddaniem. Rodzaj prezentu dla mężczyzny powinien w dużej mierze zależeć od jego osobowości oraz od jego indywidualnych upodobań. Dlatego właśnie prezent - szczególnie walentynkowy, powinien być bardzo dobrze przemyślany. Jeśli nie masz pomysłu ani czasu na zastanawianie się nad tym co tak naprawdę ucieszyłoby Twojego ukochanego, wybierz coś sprawdzonego, wybierz taki prezent, na którego widok każdy mężczyzna będzie wniebowzięty.
1
Nagie zdjęcia
Album erotycznych zdjęć

Oczywiście swoich. Dowiedz się od znajomych gdzie w Twojej miejscowości mieści się najlepsze studio fotograficzne i umów się na sesję zdjęciową. Jeśli nie masz na tyle odwagi aby się całkiem rozebrać przed fotografem, pozostań w bieliźnie. Ważne tylko, żeby była sexy i miała dużo koronek.
2
Erotyczne puzzle
Erotyczne puzzle

Zrób sobie jakieś ładne, erotyczne zdjęcie, na którym będzie pokazane jak najwięcej Twojego nagiego ciała. Im więcej będzie odkryte - tym lepiej. Gotową fotkę wyślij do firmy zajmującej się produkcją puzzli ze zdjęć. Jeśli wolisz sama wykonać układankę dla swojego ukochanego wydrukuj zdjęcie na specjalnym fotograficznym papierze, naklej je na cienką tekturę i potnij na kawałki przypominające puzzle.
3
Erotyczne zdjęcia
Erotyczny wygaszacz na komórkę

Zrób sobie krótki filmik swoim telefonem - oczywiście najlepiej w łóżku i w samej bieliźnie, po czym wyślij go swojemu chłopakowi. Erotyczny wygaszacz na komórkę z Tobą w roli głównej będzie na pewno dla niego ulubionym dodatkiem do telefonu.
Jak nadziewać pączki?
Jak zrobić oponki serowe?
Jak zrobić kawał koledze na komputerze?
Żarty na prima aprilis
4
Zaproszenie na kolacje
Zaproś swojego chłopaka do kina a później na kolację.

Teoretycznie nie ma w tym nic nadzwyczajnego jednak jeśli ty za wszystko zapłacisz Twój mężczyzna będzie z pewnością zachwycony. Zazwyczaj on musi za wszystko płacić - z pewnością nawet to lubi, ponieważ dzięki temu czuje się ważniejszy w waszym związku. Jednak od czasu do czasu będzie mu naprawdę miło, jeśli ty wszystko zaplanujesz, zarezerwujesz i zasponsorujesz.
5
Masaż pleców
Mężczyzna królem lubi być

Przez cały dzień 14 lutego traktuj swojego mężczyznę jak pana i władcę. Rano zrób mu śniadanie, zanieś je do łóżka, zrób masaż. Przez cały dzień bądź miła, uprzejma i uczynna. Postaraj się aby poczuł się jak Twój król. Pytaj się go o większość rzeczy, pozwól żeby to On w ten dzień podejmował wszystkie decyzje.

Pamiętaj że takie traktowanie chłopaka sprawi, że on będzie Cię również wspaniale traktował. Traktuj swojego mężczyznę jak króla - wówczas i ty będziesz traktowana jak królowa.
 2.8/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

AgnieszkaGrzelaz - 2016-04-12
Romantyczny, mój jednak woli, zeby to było cos dla niego, ja również takie upominki wolę. Chcę, zeby ta chwila była dla mnie tylko, troche egoistyczne, ale upominki powinny być dla nas, mąż dostał ode mnie ostatnio wiatrówkę, myślę, ze też z niej bardzo zadowolony jest, kupiłam bezpośrednio w sklepie wojok, więc gwaranca i wszystko jets zawsze, pełen profesjonalizm, cieszył się, ze wykazałam się :D
ola.as - 2015-04-24
Chyba najlepszy romantyczny prezent jaki spotkałam w internecie to romantyczna sesja zdjęciowa dla dwojga. Poszliśmy na nią z moich chłopakiem i nie żałujemy. Fotograf - pełna profesja, ustawił światło z tył tak, że zdjęcia są rewelacyjne i wcale nie bezpruderyjne.
zlotemiasta - 2011-01-10
Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłam, ze facetów wcale nie kręcą romantyczne prezenty - musi być sexy, ewentualnie coś, co będzie można używać, jak oni to mówią coś, co "się przyda" - tylko takie prezenty ich cieszą.
Daniel - 2010-09-27
Ja bym chciał dostać coś do roweru lub jakąś fajną grę. Ewentualnie mógłby to być portfel. Erotyczne rzeczy też mogłyby być czemu nie.
meg - 2010-02-04
no wiesz... będąc kobietą i zdając sobie sprawę, co kobiety lubią wolałabym się dowiedzieć od faceta, jaki jest idealny prezent dla faceta. tego wymagałaby logika.
Dusia - 2009-12-12
widac ze artykul napisal facet.
 
Nie masz pomysłu na spędzenie weekendu ze swoim chłopakiem? Chciałabyś, aby ten czas był nie tylko romantyczny, ale też...
Jak spędzić weekend z chłopakiem?
Nie masz pomysłu na spędzenie weekendu ze swoim chłopakiem?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt