bukiet z owoców i warzyw

Jak zrobić bukiet z owoców i warzyw?

flora - specjalista Tipy.pl
bukiet z owoców i warzyw
1 z 7
Bukiet wcale nie musi być zrobiony z kwiatów! Spójrz na zdjęcie obok i przyznaj szczerze, czy bukiecik z owoców i warzyw nie wygląda równie uroczo? Ma on nad zwykłym bukietem jedną zasadnicza przewagę – zanim się opatrzy i zwiędnie, możemy z apetytem go zjeść. Poniżej znajdziesz szczegółową instrukcję jak (i z czego) zrobić kompozycję zaprezentowaną w tym artykule.
P

rzodkiewki, maliny, jeżyny, dwa pomidorki zielone (tomatillo), 3 eszewerie w doniczce, 3 papryczki habanero, garść liści kapusty sarepskiej, kilka dużych liści czerwonej kapusty, kilka czerwonych tulipanów, garść liści czerwonej sałaty

1
bukiet z owoców i warzyw  krok 1
Zgromadź wszystkie potrzebne owoce, warzywa i rośliny. Te, których nie uda ci się dostać w sklepie, zastąp innymi o podobnych rozmiarach i kolorystyce. Będziesz również potrzebować drucików florystycznych, taśmy florystycznej i sekatora.
2
bukiet z owoców i warzyw  krok 2
Jeden koniec drucika owiń u nasady każdej z eszewerii. Owiń go taśmą florystyczną tworząc coś na kształt łodygi. Pozostałe druciki powbijaj w jeżyny, maliny, papryczki, pomidorki i rzodkiewkę.
3
bukiet z owoców i warzyw  krok 3
Bukiet najlepiej robić zaczynając od największych elementów. Chwyć więc liście kapusty sarepskiej i owiń nimi eszewerie. Następnie zacznij wkładać do bukietu tulipany i mniejsze elementy – owoce i warzywa przygotowane w kroku poprzednim.
4
bukiet z owoców i warzyw  krok 4
Przytnij łodygi kwiatów za pomocą sekatora. Druciki użyte do zamocowania owoców i warzyw obetnij nieco krócej, tak, żeby nie były bardzo widoczne.
5
bukiet z owoców i warzyw  krok 5
Dookoła bukietu ułóż liście czerwonej kapusty. Całość zabezpiecz tasiemką w zielonym kolorze. Na koniec owiń dolną część bukietu szeroką wstążką. Zrób to w taki sposób, żeby zasłonić druciki.
6
bukiet z owoców i warzyw  krok 6
Tak prezentuje się gotowy bukiet. Apetycznie prawda?
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane