wisząca półeczka

Jak zrobić wiszącą półeczkę?

Twiggy - specjalista Tipy.pl
wisząca półeczka
1 z 4
Lubicie nietypowe propozycje wnętrzarskie? To się świetnie składa! Wiszący stolik stanowi doskonałe rozwiązanie dla osób, które lubią zaskakiwać samych siebie. Wbrew pozorom jego wykonanie wcale nie wymaga wiele wysiłku i nie jest skomplikowane. W kilka chwil możecie wyczarować nie tylko funkcjonalny, ale przede wszystkim atrakcyjny mebel. Poniżej znajdziecie dokładne instrukcje, które pomogą wam zrobić półeczkę.
P

Okrągły - płaski kawałek drewna (taki, na którym widać słoje), piła, szlifierka oscylacyjna bądź papier ścierny, lakier poliuretanowy w sprayu, wiertarka, pistolet na gorący klej, lina, wkręty, hak, zacisk kolanowy, filc.

1
szlifowanie wiszącej półeczki
Przytnij drewno w miejscu, w którym będzie miało styczność ze ścianą. Do tego celu zaleca się użycie piły, ta metoda gwarantuje, że bok półki będzie idealnie równy. Wyrównaj powierzchnię drewna przy pomocy szlifierki oscylacyjnej lub papieru ściernego. Pierwszy sposób jest dużo bardziej efektywny, ale nie każdy ma swoim domu szlifierkę. Jeżeli zamierzasz używać papieru ściernego musisz włożyć w to odrobinę pracy, ponieważ „blat” musi być całkowicie gładki. Następnie na obrzeżach drewna wywierć trzy otwory, tab by połączone razem tworzyły trójkąt – jeden w centralnej części wyrównanego boku (blisko ścian), a dwa pozostałe po przeciwnej stronie równolegle do siebie.
2
pokrywanie półeczki lakierem
Pokryj drewno kilkoma warstwami lakieru poliuretanowego i poczekaj do jego wyschnięcia zgodnie z instrukcjami na opakowaniu. Z kawałka filcu wytnij pasek i przyklej go w miejscu, w którym bok będzie dotykał ściany. Dzięki temu unikniesz jej porysowania. Przez wywiercone otwory przeciągnij linkę i zrób węzeł od spodu.
3
montowanie półeczki
Teraz wystarczy zamontować hak na suficie i powiesić półeczkę. Jest doskonałą alternatywą stolika nocnego i można położyć na niej niemal wszystko.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane