kompozycja kwiatowa ombre

Jak zrobić kompozycję kwiatową ombre?

flora - specjalista Tipy.pl
kompozycja kwiatowa ombre
1 z 8
Ta kompozycja kwiatowa wygląda wprost olśniewająco. Może stanowić wspaniały stroik na weselny lub świąteczny stół, ale nadaje się też do udekorowania domu na bardziej „zwykłe” okazje. Sekretem tego bukietu są delikatne przejścia kolorystyczne, które pozwalają uzyskać modny ostatnio efekt ombre. Wybór konkretnych kwiatów jest kwestią gustu, te użyte do stworzenia kompozycji pokazanej na zdjęciu wymienione są poniżej. W dalszej części artykułu znajdziesz również instrukcję krok po kroku, która pozwoli ci zrobić ten piękny bukiet.
P

liście lilii wodnej, róże czerwone, różowe i bladoróżowe, amarylis, jaskry ostre (ranunculus) w kolorach czerwonym, pomarańczowym, bladoróżowym i różowym, frezje w kolorze pomarańczowym, groszek pachnący, powojnik armanda, waza

1
kompozycja kwiatowa ombre - krok 1
Przygotuj wszystkie potrzebne kwiaty. Listę użytych do stworzenia tej kompozycji znajdziesz na zdjęciu obok.
2
kompozycja kwiatowa ombre - krok 2
Zacznij od umieszczenia w wazie liści lilii wodnej i czerwonych kwiatów – tutaj róż, jaskrów i amarylisu. Przesuń je na prawą stronę wazy.
3
kompozycja kwiatowa ombre - krok 3
Teraz przejdźmy od koloru czerwonego do ciemnopomarańczowego. Uzyskamy to dzięki pomarańczowym jaskrom i frezjom. Umieść je w środkowej części wazy.
4
kompozycja kwiatowa ombre - krok 4
Idealne przejście między kolorem pomarańczowym, a różowym zapewni nam groszek pachnący. Tuż za nim umieść w wazie różowe jaskry.
5
kompozycja kwiatowa ombre - krok 5
Kolejny krok to różowe róże i bladoróżowe jaskry.
6
kompozycja kwiatowa ombre - krok 6
Na koniec umieść w wazie jasnoróżowe róże i biały powojnik armanda. Powinien on romantycznie zwisać z wazy.
7
kompozycja kwiatowa ombre - krok 7
Tak przygotowaną kompozycją możesz udekorować dom lub podarować ją bliskiej ci osobie.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane