Jak masować prostatę?

Jak masować prostatę?
MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Prostata to kulisty gruczoł będący częścią męskiego układu rozrodczego. Znajduje się on w otoczeniu cewki moczowej, pęcherza moczowego i odbytu. Gruczoł ten odpowiedzialny jest za produkcję spermy i substancji odżywczych nasienia, które pomagają chronić i przedłużają żywotność plemników po opuszczeniu ciała. Gruczoł ten odpowiedzialny jest także za wytrysk, który ma na celu umieszczenie plemników w ciele kobiety. Masaż prostaty wykonywany jest często nie tylko dla przyjemności - także pomaga usunąć nadmiar płynu u pacjentów z przerostem gruczołu. Lekarze i zawodowi masażyści bardzo często muszą wykonywać ten zabieg u pacjentów. Reakcja na tego typu masaż jest jednak inna u każdego człowieka. Niektóre osoby są bardzo wrażliwe na dotyk, podczas gdy inne potrzebują znacznie dłuższej stymulacji. Oto kilka porad jak prawidłowo przeprowadzić masaż prostaty.
P

* Sterylne lateksowe rękawice
* Lubrykant na bazie wody

1
Obetnij krótko paznokcie. Masaż, do którego się przygotowujesz będziesz wykonywać w bardzo wrażliwym miejscu, upewnij się zatem, że paznokcie są odpowiednio przycięte. Zapobiegniesz w ten sposób wszelkim ewentualnym urazom.
2
Przed przystąpieniem do masażu wyślij partnera do łazienki. Jeśli twój partner odda mocz i wypróżni się przed rozpoczęciem masażu wygodniej będzie wykonać masaż. Powiedz partnerowi, aby umył okolice intymne.
3
Załóż na dłonie sterylne lateksowe rękawice i nałóż na nie odrobinę lubrykantu na bazie wody.
4
Poproś swojego partnera, aby położył się twarzą w dół na brzuchu. Później możecie eksperymentować z innymi pozycjami, które mogą okazać się wygodniejsze dla partnera, a ty będziesz mieć lepszy dostęp do jego gruczołu krokowego.
5
Rozpocznij masaż od okolic krocza lub zewnętrznej części odbytu. Za pomocą palców wskazującego i środkowego delikatnie głaskaj obszar wokół jąder i zwieracza. Pomoże to w stymulacji gruczołu prostaty.
6
Umieść palec wskazujący tuż przy zwieraczu i powiedz partnerowi, aby wziął głęboki oddech. Gdy twój partner weźmie głęboki wdech, mięśnie zwieracza będą się otwierać, a ty możesz wsunąć palec delikatnie do środka. Podczas wydechu, zwieracz się zamyka. Wyciągaj w tym samym czasie swój palec, pozwoli to na stopniowe przesuwanie palca coraz głębiej wewnątrz do odbytu.
7
masaż prostaty
Przesuń palec wskazujący delikatnie wzdłuż ściany jago odbytu i powoli wsuwaj go coraz głębiej, aż zlokalizujesz jego prostatę. Jeśli wyczujesz pod palcem okrągły gruczoł, w którym możesz zanurzyć swój palec, oznacza to, że znalazłaś prostatę.
8
Zacznij bardzo delikatnie pasować gruczoł poprzez zakrzywianie i prostowanie swojego palca wskazującego, tak jakbyś chciała go zagarnąć "chodź tutaj". Jednak w tym przypadku skrzywienie palca nie jest skierowane w górę tylko w dół.
9
Wykonuj kilka rodzajów ruchów podczas masażu prostaty. Możesz poruszać swoim palcem wskazującym zataczając kółka, które możesz rozszerzyć aż do okolic odbytu, lub też poruszać palcem z boku na bok. Upewnij się, że twój palec jest hakowato zakrzywiony, kiedy będziesz poruszać nim na boki. Ten rodzaj stymulacji wywoła szereg reakcji. Twój partner może uwolnić ze swoich narządów płyn, może mieć skłonność do oddawania moczu, może dojść do znacznego podniecenia, co doprowadzi do orgazmu.
?

Wskazówki
* Nie wykonuj masażu energicznie. Masuj bardzo delikatnie, ponieważ jest to bardzo wrażliwy obszar.
* Zapytaj partnera jak się czuje podczas masażu. Dzięki temu w razie potrzeby będziesz mogła zwiększyć bądź zmniejszyć nacisk.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

babel0009
14.03.2014
Przez masaż prostaty do orgazmu możecie dojść tylko ze 2 razy na 100 albo i żadziej
smokfis
09.08.2012
a ja nie moge w ten sposob dojsc. jest przyjemnie, ale nie dochodze. nawet mam drgawki, raz tak sie spocilem jak przy ostrym seksie, ale i tak. kilka razy próbowałem ale to na nic, raczej to boli :(
Doświadczony
24.02.2012
Hehe nie ma to jak samemu coś odkryć. ;] Dopiero gdy zobaczyłem jak bardzo podnieca mnie pobudzanie odbytu, postanowilem poczytać o tym trochę w necie i.. znalazłem artykuł o pobudzaniu miejsca, do którego kiedyś na 100% doszedłem BEZ KITU. :-)
Dlatego też tego typu poradniki TROSZECZKĘ ( ;) mogą zepsuć zabawę Z SAMODZIELNYM odkrywaniem swoich okolic. :] Tutaj wszystko masz na rysunkach . :)
No, ale z drugiej strony podany tu sposób jest tak skuteczny, że naprawdę można dostać mega orgazmu. ;p Ja wam mówię - próbujcie tego to nie pożałujecie . . ;*

PS: Jak już coś z tym zrobicie możecie zwiększyć swe doznaniq maksymalnie, używając różnych zabawek... :)
irjan
07.02.2012
fajna sprawa naprawde dziala i ziwksza orgazmy
kacperek
06.01.2012
Nie oszukujmy się, dla mężczyzny jest to bardzo wstydliwy temat, a już zabawa w tem sposób to już temat tabu. Tylko, że jest to niesamowicie przyjemne. A już podczas stosunku conajmnie dziesięciokrotnie zwiększa doznania szczytowania. I mam to głęboko gdzieś, że jest to może troche wstydliwe ale przyjemności jakie z tego płyną podczas kochania się z moją żoną całkowicie przyćmiewają wszystko i warto jest próbować.......
dupek
27.06.2011
Ten masazer prostaty ktory kosztuje 550 zl na banerze w lewym gornym boku kosztuje w niemczech 50 € a to raptem 200 zl. Niezle co... W polsce ludzie musza miec pieniadze
cioteczka
09.04.2011
wszystkich zainteresowanych moge dokladnie wymasowac :-)
luki
04.07.2010
Ciekawe jak to działa...