sposoby na bujne włosy

Jakie są sposoby na bujne włosy?

szyszunia - specjalista Tipy.pl
Twoje włosy są cienkie, wiecznie oklapnięte, a w dodatku wydaje się, jakby było ich za mało? Nie martw się, grunt to poznać kilka metod na zmianę tego stanu rzeczy. Okrągła szczotka i nowoczesna suszarka to podstawa, dzięki której twoja fryzura nabierze objętości. Nie bez znaczenia jest też wybór odpowiedniego szamponu, a także sposobu strzyżenia u fryzjera. Włosy będą sprawiały wrażenie bardziej puszystych, bujnych, a przez to zdrowszych niż wcześniej.
1
Szampon bez silikonu

Silikon jest dużym obciążeniem dla cienkich pasm i może sprawić, że fryzura „klapnie”. Wybieraj szampony z kompleksem kolagenowym, proteinami, keratyną i aminokwasami.
2
Odżywka w sprayu

To super rozwiązanie dla delikatnych włosów! Zapewnia im odżywienie i gładkość, a nie obciąża, tak jak np. odżywki bez spłukiwania i gęste maski. Po myciu spryskaj włosy odżywką, która je lekko usztywni i doda objętości.
3
Pianka i wałki do układania

Pozbawione naturalnej objętości pasma zwykle już krótko po myciu „kleją się” do głowy i wyglądają, jakby ich było jeszcze mniej. Jest na to sposób! W wilgotne włosy wetrzyj piankę bez zawartości alkoholu (pasma będą pogrubione, a unikniesz ich przesuszenia). Następnie nawiń włosy na duże ciepłe wałki i wysusz suszarką. Rozwiń, nie rozczesuj, a tylko lekko roztrzep fryzurę palcami. Spryskaj lakierem.
4
Sprytna stylizacja

Suszarka z dyfuzorem jest idealna przy kręconych włosach – poprawia ich skręt, nadaje lokom sprężystości. Proste pasma łatwo ułożysz w miękkie, odbite od nasady fale dzięki lokosuszarce.
5
Balejaż

Ten zabieg optycznie zwiększa objętość fryzury. Pasemka powinny być jednak subtelne, tzn. jak najcieńsze. I najwyżej o dwa tony jaśniejsze od reszty włosów.
6
Cieniowanie

Dobre strzyżenie czyni cuda! Zwłaszcza, gdy masz cienkie i niezbyt bujne włosy. Fryzjerka powinna jednak wycieniować tylko końcówki pasm. Zbyt mocno wystrzyżone włosy dają bowiem efekt odwrotny od zamierzonego. Wybieraj fryzury a’la bob, najlepiej z asymetryczną grzywką.

Powiązane porady

domowe spa
piękne włosy
Przedłużanie włosów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane