naturalne jasne włosy

5 sposobów na naturalne rozjaśnienie włosów
szyszunia - specjalista Tipy.pl

Marzysz o jaśniejszej czuprynie, ale nie chcesz używać gotowych farb czy szamponów koloryzujących? Postaw na naturalne specyfiki, dzięki którym zmienisz kolor swoich włosów nawet o kilka tonów. Zrobisz je z tego, co znajduje się w prawie każdej kuchni. Któż bowiem nie ma zapasu ziemniaków, cytryny, rumianku czy pietruszki? A u niektórych w sezonie i rabarbar się znajdzie! Który z poniższych sposobów wybierasz?
1
Płukanka ziemniaczana

Obierz dziesięć ziemniaków i ugotuj je w niewielkiej ilości nie osolonej wody. Ziemniaczany wywar przecedź przez sitko do miski. Wystudzonym płynem przepłucz włosy, umyj je szamponem, a następnie wysusz.
2
Zabieg cytrynowy

Sok z dwóch cytryn zmieszaj z niewielką ilością wody i wmasuj tę miksturę w skórę głowy. Tak zwilżone włosy wystaw na działanie promieni słonecznych na pół godziny, po czym spłucz je ciepłą wodą.
3
Odwar z korzeni pietruszki

Obierz dwie duże pietruszki, pokrój je na kawałki, zalej litrem zimnej wody i gotuj przez około dwadzieścia minut. Z otrzymanego płynu wyjmij kawałki warzyw, a gdy lekko przestygnie, wypłucz w nim włosy, po czym umyj je szamponem.
4
Maska rabarbarowa

Szklankę mielonego rabarbaru zmieszaj z łyżką oleju i odrobiną soku z cytryny. Masę nałóż na włosy i zawiń głowę ręcznikiem. Po dwudziestu minutach umyj włosy.
5
Napar z koszyczków rumianku

Pięć torebek herbatki rumiankowej zalej litrem wrzątku. Gdy napar przestygnie, przepłucz nim świeżo umyte, wilgotne włosy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane