Wczasy na Bali - co zobaczyć?

Włóczykij - specjalista Tipy.pl
1 z 6
Plaże i rafy koralowe nie mają sobie równych. Powitają Cię przyjazne uśmiechy mieszkańców emanujących radością życia. Na turystów czekają luksusowe ośrodki ze wspaniałymi basenami pod palmami i rajskimi plażami. Fale Oceanu Indyjskiego zachęcają do uprawiania windsurfingu, a płytkie laguny (np. w Nusa Penida) – do nurkowania. Najpiękniejszą plażą jest Uluwatu, otoczone wysokimi klifami. Poniżej znajdziecie informacje na temat miejsc, które warto tam odwiedzić.
1
Wylkan na Bali
Wiecznie uśmiechnięci mieszkańcy nazywają Bali „Rajską Wyspą”. Radość nie znika z ich twarzy nawet wtedy, gdy w górach złowieszczo grzmi wulkan.
2
Taman Burung
Uważają, że to Bóg przywołuje niepokornych do porządku. Nie obawiaj się jednak – pomruki wulkanu zdarzają się rzadko. Zwiedzając wyspę, zaplanuj wizytę w Taman Burung (hoduje się tu rajskie ptaki) oraz Ringa Reptil, słynącym z hodowli smoków. Jednym z naj- starszych obiektów sakralnych Bali jest zaś królewska świątynia Pura Taman Ayun, w 400-letnim parku z gęstą siecią kanałów i stawów.
3
Ulun Danu
Kapliczki ozdabiają kwiaty i rzeźby. Wybierz się też do Ulun Danu, świątyni w kształcie tradycyjnej pagody malowniczo położonej na jeziorze Breratan.
4
Agung
Wizyta w niej to mistyczne, wręcz magiczne przeżycie. Miłośnicy górskiej wspinaczki wybierają natomiast trekking na świętą górę Agung, jeden z ważnych symboli wyspy.
5
targ na Bali
Tubylcy, wszechstronnie uzdolnieni, tańczą, śpiewają, rzeźbią i malują. Czasem całe wioski zajmują się jednym rzemiosłem, tworząc np. wyroby z tkanin, drewna albo złota. Tańcząc w maskach, wybijają rytm na wielkich bębnach.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

lalania
19.01.2016
ehh wspaniale to wszystko wygląda! wyprawa na bali czeka mnie dopiero w marcu i juz odliczam dni! od zawsze chciałam zobaczyć ten raj na ziemi, a dopiero teraz udalo mi sie znaleźć czas i oferte, która jest mi bliska ;) mam nadzieję, że wróce odmieniona i ludzie z wyprawanabali mi w tym pomogą ;)