Serwetki na Walentynki

Składanie serwetki na kształt serca
MarchewkaMarchewka - specjalista Tipy.pl

Serwetka złożona na kształt serduszka doskonale sprawdzi się na romantyczną kolację. Stanowi przepiękną ozdobę i w razie potrzeby posłuży pomocą by otrzeć, np. łzy radości. Jest bardzo prosta w wykonaniu i nie wymaga wiele wysiłku. Możecie być pewni, że bez wątpienia oczaruje waszą drugą połówkę, która doceni trud, jaki włożyliście w przygotowanie spotkania. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w jej zrobieniu.
P

* serwetki papierowe / materiałowe

1
Serwetka na Walentynki
Złóż serwetkę (papierową lub materiałową) na pół. W tym celu złącz górne końce serwetki z dolnymi.
2
Serwetka na Walentynki
Utworzony prostokąt złóż znów na pół, jednak tym razem w odwrotny sposób. Dolne końce przeciągnij do góry. W ten sposób powinien zostać utworzony prostokąt którego szerokość będzie wynosiła 1/4 długości boków.
3
Serwetka na Walentynki
Przyłóż palec na środku dłuższego boku, znajdującego się bliżej Ciebie. Chwyć lewy, dolny róg i przeciągnij go do góry w sposób pokazany na rysunku A. Następnie złóż drugą stronę serwetki w taki sam sposób jak wcześniej. Upewnij się, że obydwie strony się stykają i są sobie równe.
4
Składanie serwetki na kształt serca
Odwróć w ten sposób złożoną serwetkę na drugą stronę.
5
Serwetki walentynkowe
Zagnij górne rogi prawej części serwetki, przeciągając je w dół w taki sposób aby rogi stykały się w połowie i formą przypominały trójkąty. W taki sam sposób złóż lewe rogi serwetki.
6
Dekoracje walentynkowe
Delikatnie odwróć tak złożoną serwetką na drugą stronę i gotowe!
?

Wskazówki
* Dla lepszego efektu posyp stół brokatem lub confetti - najlepiej w kształcie drobnych serduszek!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

niunia
08.02.2011
fajne .. ja jeszcze z tyłu skleiłam taśmą, żeby sie trzymało .i to u gory zaokrągliłam , żeby serduszko takie szpiczaste nie było . ;D
ewelka
05.12.2009
spróbuje się :D
ewelka
05.12.2009
sprobuje sie :D
lunasz
13.11.2008
Proste i sympatyczne ,cieszyć się ze jednak stosuje się takie drobne sprawy,które czasami więcej mówią niż słowa.