Tutaj jesteś: Podróże > Porady dla Podróżnych > Atrakcje turystyczne > Jakie są atrakcje dla dzieci w Kopenhadze?

Jakie są atrakcje dla dzieci w Kopenhadze?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Mówi się, że Dania to kraj uśmiechniętych ludzi. I słusznie. Radość życia, którą widać choćby na ulicach Kopenhagi, stolicy kraju, udziela się również turystom. Pewnie dlatego właśnie w tym mieście już w 1583 roku powstał park rozrywki Bakken, najstarszy działający na świecie. Warto przyjechać tutaj z całą rodziną, koniecznie zabierzcie ze sobą dzieci! Zapraszam do zapoznania się z krótkim przewodnikiem po Kopenhadze.
1
Kopenhaga - Ogrody Tivoli
Ogrody Tivoli

Na początek: Ogrody Tivoli. Wizyta w tym położonym w samym centrum Kopenhagi lunaparku jest jedną z największych atrakcji turystycznych kraju. Gwarantuje wspaniałą zabawę wśród akrobatów, tancerzy, kolejek górskich i karuzel. Na śmiałków czeka Gwiezdny Pojazd – 80-metrowa karuzela krzesełkowa, najwyższa na świecie! Zapewni odpowiednią porcję i śmiechu, i… krzyku!
2
Legoland - Kopenhaga
Czas ruszyć po zabawki!

W piątki w parku odbywają się koncerty na świeżym powietrzu, a w Sali Koncertowej rozbrzmiewa muzyka klasyczna. Tylna ściana tej sali to akwarium na 270 tysięcy litrów wody! Pływa w nim 1,5 tysiąca kolorowych ryb tropikalnych i 20 rekinów. Czas ruszyć po zabawki! Stroget, najdłuższy deptak handlowy w Europie, najlepiej przemierzyć królującym na kopenhaskich ulicach rowerem. Wziąć go można z darmowej wypożyczalni (są rowery z bocznym wózkiem dla dzieci). I deser: Legoland! Siedem miejsc rozrywki, zbudowanych z 50 milionów klocków – w linii prostej dałyby 1476 kilometrów! Kraina Przygód, Strefa Wyobraźni, Duploland… I rodzice, i dzieci chcą zobaczyć jak najwięcej. Po pikniku na trawie jeszcze spacer po Minilandzie wśród miniatur sławnych budowli. I jak po takim spacerze nie być człowiekiem szczęśliwym?
3
Kopenhaga - Muzeum Baśni Andersena
W domu Andersena

To w Kopenhadze powstały najpiękniejsze baśnie dla dzieci. Dom, w którym mieszkał ich twórca Jan Christian Andersen, znajduje się wśród kolorowych kamieniczek nad malowniczym kanałem Nyhavn. W pobliżu Ratusza Miejskiego mieści się Muzeum Baśni Andersena. W niezwykłej bajkowej scenerii można poczytać lub posłuchać (w kilku językach) najpopularniejszych dzieł pisarza.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciekawe porady

Jak napisać dobre CV?

Każda z nas chce wyglądać na plaży jak najlepiej. Oczywiście chcemy, aby strój kąpielowy był skąpy, aby móc opalić jak...
Jak wybrać kostium kąpielowy?
Każda z nas chce wyglądać na plaży jak najlepiej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt