Kopenhaga - atrakcje dla dzieci

Jakie są atrakcje dla dzieci w Kopenhadze?

Włóczykij - specjalista Tipy.pl
Kopenhaga - atrakcje dla dzieci
1 z 4
Mówi się, że Dania to kraj uśmiechniętych ludzi. I słusznie. Radość życia, którą widać choćby na ulicach Kopenhagi, stolicy kraju, udziela się również turystom. Pewnie dlatego właśnie w tym mieście już w 1583 roku powstał park rozrywki Bakken, najstarszy działający na świecie. Warto przyjechać tutaj z całą rodziną, koniecznie zabierzcie ze sobą dzieci! Zapraszam do zapoznania się z krótkim przewodnikiem po Kopenhadze.
1
Kopenhaga - Ogrody Tivoli
Ogrody Tivoli

Na początek: Ogrody Tivoli. Wizyta w tym położonym w samym centrum Kopenhagi lunaparku jest jedną z największych atrakcji turystycznych kraju. Gwarantuje wspaniałą zabawę wśród akrobatów, tancerzy, kolejek górskich i karuzel. Na śmiałków czeka Gwiezdny Pojazd – 80-metrowa karuzela krzesełkowa, najwyższa na świecie! Zapewni odpowiednią porcję i śmiechu, i… krzyku!
2
Legoland - Kopenhaga
Czas ruszyć po zabawki!

W piątki w parku odbywają się koncerty na świeżym powietrzu, a w Sali Koncertowej rozbrzmiewa muzyka klasyczna. Tylna ściana tej sali to akwarium na 270 tysięcy litrów wody! Pływa w nim 1,5 tysiąca kolorowych ryb tropikalnych i 20 rekinów. Czas ruszyć po zabawki! Stroget, najdłuższy deptak handlowy w Europie, najlepiej przemierzyć królującym na kopenhaskich ulicach rowerem. Wziąć go można z darmowej wypożyczalni (są rowery z bocznym wózkiem dla dzieci). I deser: Legoland! Siedem miejsc rozrywki, zbudowanych z 50 milionów klocków – w linii prostej dałyby 1476 kilometrów! Kraina Przygód, Strefa Wyobraźni, Duploland… I rodzice, i dzieci chcą zobaczyć jak najwięcej. Po pikniku na trawie jeszcze spacer po Minilandzie wśród miniatur sławnych budowli. I jak po takim spacerze nie być człowiekiem szczęśliwym?
3
Kopenhaga - Muzeum Baśni Andersena
W domu Andersena

To w Kopenhadze powstały najpiękniejsze baśnie dla dzieci. Dom, w którym mieszkał ich twórca Jan Christian Andersen, znajduje się wśród kolorowych kamieniczek nad malowniczym kanałem Nyhavn. W pobliżu Ratusza Miejskiego mieści się Muzeum Baśni Andersena. W niezwykłej bajkowej scenerii można poczytać lub posłuchać (w kilku językach) najpopularniejszych dzieł pisarza.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zakopane weekend weekends.pl
rodzinne wakacje
Tasmania wycieczka

Komentarze (0)

* Pola wymagane