co zwiedzić na Majorce?

Co warto zwiedzić na Majorce?

Włóczykij - specjalista Tipy.pl
co zwiedzić na Majorce?
1 z 5
Majorka to nie tylko piękne plaże i luksusowe hotele. Znajdziesz tu również urokliwe miasteczka, jak np. Valldemossa. Urokliwe miasteczko to obowiązkowy punkt dla każdego, kto wypoczywa na Majorce. Valldemossa urzeka wyjątkową, romantyczną aurą wąskich uliczek i domów zdobionych kwiatami i barwną ceramiką. Polacy mają do tego miejsca sentyment szczególny. Właśnie tu zakochany w pisarce George Sand Fryderyk Chopin tworzył swoje fortepianowe arcydzieła.
1
Klasztor Kartuzów
Zwiedź zabytkowy Klasztor Kartuzów, w którym niegdyś zatrzymali się kochankowie. W pomieszczeniach zajmowanych przez pisarkę i kompozytora znajdziesz pamiątki związane z ich pobytem. Siądź na chwilę, by w nastrojowych klasztornych wnętrzach posłuchać muzyki pianisty.
2
zamek Bellver
Z Valldemossy warto wybrać się na jednodniową wycieczkę po Majorce. Koniecznie jedź do Palmy, gdzie wznosi się słynna 500-letnia gotycka katedra La Seu. Odwiedź również zamek Bellver, wzniesiony na wzgórzu przez króla Jakuba II, a potem skieruj kroki do łaźni arabskich Banys Arabs.
3
Calas de Mallorca
Jeśli interesuje Cię historia, wejdź też do muzeum archeologicznego. Poszukiwaczy przygód czeka nie mniej atrakcji. Jedź do Calas de Mallorca, gdzie podczas rejsu stateczkiem będziesz podziwiać malownicze zatoczki (Bota, Antena, Setri i Virgili) i przepastne jaskinie. Kochasz górskie widoki? Przejazd krętą trasą w kierunku plaży Formentora to nie lada przeżycie!
4
Jaskinia Smoka
Zachwycą Cię niesamowite pejzaże i niezwykły kolor wody morskiej mieniącej się odcieniami błękitu. Po drodze odwiedź koniecznie fabrykę pereł. Kolejnym punktem na Twojej trasie powinna być Jaskinia Smoka. Atrakcją są nie tylko formy skalne o niesamowitych kształtach, ale także koncerty muzyki klasycznej na podziemnym jeziorze. Muzycy grają, pływając w podświetlonych łódkach.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

salamandra
27.06.2014
Polecam wszystkim tym, którzy chcą spędzić romantyczne chwile we dwoje. Kika lat temu byłam tam z mężem i bardzo miło wspominam chwile, które tam spędziliśmy. Niesamowity klimat i mnóstwo atrakcji sprawia, ze aż chce się tam wracać! Planujemy pojechać tam ponownie w naszą rocznicę ślubu. Btw przepyszne jedzenie i fajni ludzie.. zakochacie się tam na nowo. Pozdrawiam