Jak uprawiać petting?

Jak uprawiać petting?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Petting to rodzaj pieszczot seksualnych, który może prowadzić do osiągnięcia orgazmu, jednak całkowicie pomija wprowadzenie penisa do pochwy. Często petting stanowi dla młodych ludzi łagodne przejście od masturbacji do rozpoczęcia współżycia, jest doskonałą formą poznania ciała partnera. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak uprawiać petting.
1
Partnerzy muszą się dobrze poznać, aby wiedzieć, co sprawia im największą przyjemność. Najlepiej zacząć od delikatnego dotykania i głaskania okolic płciowych. Jeżeli partner nie odczuwa przyjemności można wzmocnić dotyk lub np. zmienić jego kierunek. U kobiet warto skupić się na łechtaczce natomiast u mężczyzn na jądrach.
2
Całowanie okolic płciowych. Może rozpocząć się od pocałunków podbrzusza, pleców czy pośladków w celu lepszego pobudzenia narządów płciowych, w dalszej kolejności możesz przejść do pieszczot oralnych.
3
Petting obejmuje także pieszczoty analne. Mogą być one bardzo przyjemne zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, ponieważ okolice odbytu są mocne unerwione. Pieszczoty analne mogą obejmować dotykanie, całowanie i lizanie a jeżeli macie na to ochotę także stosunek analny. Jeżeli jednak nigdy wcześniej tego nie robiliście należy zadbać o odpowiednie nawilżenie odbytu, co ułatwi wsunięcie do niego penisa. Zanim włożysz penisa do odbytu, najpierw wsuń delikatnie palec, potem drugi, aby "przyzwyczaić" odbyt do "obcego ciała". Warto jednak wiedzieć, że większość par nie decyduje się na stosunki analne nawet po rozpoczęciu współżycia.
4
Podczas pettingu możecie stosować kilka form pieszczot naraz. Mężczyzna może pieścić wargi sromowe swojej partnerki jednocześnie pobudzając dotykiem ust jej łechtaczkę. Kobieta natomiast podczas całowania penisa z powodzeniem może pieścić palcem odbyt partnera. Włożenie palca do odbytu mężczyzny, może być dla niego bardzo przyjemne i podniecające. Tutaj również należy użyć środka nawilżającego. Niekiedy ślina nie jest wystarczającym nawilżeniem, a odbyt nie produkuje śluzu.
?

Wskazówki
* Każdy człowiek jest inny, więc nie róbcie niczego na siłę.
* Nie bójcie się rozmawiać o tym, co sprawia wam przyjemność.

Powiązane porady

owulacja
podniecona kobieta
Cybersex

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Romeo
21.11.2016
Hit ostatnich dni "brute sex pozycja"
Wika
27.04.2012
Mrówa wie jak najlepjej to robić, bo zna całą kamasutrę na pamięć, przestudiował to z moją siostrą Julką. M.
Lol ?
13.04.2012
Lol ?
xd anarhia
22.09.2011
jak bym nie wiedział co to jest