szałwia

3 przepisy na maseczki z szałwii

szyszunia - specjalista Tipy.pl
To ziele ma właściwości ściągające, oczyszczające i kojące. Napar z szałwii poleca się osobom cierpiącym na nadmierne pocenie. Można też listki świeżej szałwii dodawać do herbaty i pić codziennie, by poprawić stan cery zanieczyszczonej i skłonnej do tworzenia się wyprysków. Dlatego też warto zdecydować się na maseczkę z szałwii. Wybierz tę, która jest najbardziej odpowiednia dla ciebie.
1
Maseczka do cery mieszanej

Pół jabłka wraz ze skórką zetrzyj na tarce o drobnych oczkach. Dodaj posiekane listki świeżej szałwii oraz kilka kropli oliwy, wymieszaj. Nałóż na twarz w miejscach, gdzie tworzą się zaskórniki i krostki, gdzie cera się świeci. Po 15 min zetrzyj papkę gazą namoczoną w letniej przegotowanej wodzie.
2
Maseczka z szałwii oraz rumianku do cery podrażnionej

Przygotuj po łyżeczce suszonych i dobrze zmielonych ziół, zalej 2-3 łyżkami gorącej wody. Wymieszaj, a papką posmaruj podrażnioną skórę. Po 15 minutach spłucz letnią wodą.
3
Maseczka oczyszczająca

Szałwia i macierzanka doskonale oczyszczą cerę, ściągną pory skóry. Przygotuj z ziół oraz niewielkiej ilości wody papkę, nanieś na skórę, po 15 min spłucz.

Powiązane porady

piękne dłonie
ogórek na oczy
trądzik

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane