makijaż kamuflujący

Jak zamaskować pajączki na twarzy?

szyszunia - specjalista Tipy.pl
Osoby z cienką i płytko unaczynioną skóra często borykają się z pękającymi naczynkami, zwanymi popularnie “pajączkami”. Choć problem ten z reguły nasila się przy niskich temperaturach i to właśnie wtedy jesteśmy najbardziej narażeni na pogłębienie zmian, tak naprawdę mamy z nim do czynienia przez cały rok. Oczywiście podstawą jest stosowanie odpowiednich kosmetyków, warto jednak opanować też makijaż kamuflujący.
1
Najpierw nałóż na twarz krem łagodzący, a potem, punktowo, w miejscu zaczerwienień zrób kropeczki (i lekko je rozetrzyj) korektorem. Wybierz ten w zielonym kolorze – neutralizuje zmiany naczyniowe.
2
Jeśli w Twoim przypadku naczynka są naprawdę rozległe, dobrym pomysłem jest dodatkowe rozprowadzenie na twarzy (ale delikatną, cieniutką warstewką) specjalnej bazy pod makijaż w zielonym odcieniu.
3
Odczekaj chwilę, aby kosmetyki stopiły się ze skórą i użyj podkładu. Przy cerze naczynkowej sprawdzi się make-up lekko kryjący, np. mineralny. Na koniec lekko oprósz twarz sypkim pudrem. Gotowe!
4
Nie tylko zieleń

Śmiało sięgnij po zielonkawy korektor. Aplikuj go palcem, ostrożnie lub bardzo miękkim, małym pędzelkiem. Polecamy Zielony korektor mineralny, maskujący też inne niedoskonałości.

Właścicielki cery naczynkowej (gdy lubią podkreślać policzki) powinny wiedzieć, że zamiast różu, który uwidacznia zaczerwienienia, o wiele lepiej użyć pudru brązującego.

Powiązane porady

makijaż zielonych oczu
makijaż tuszujący duży nos
odświeżanie tuszu do rzęs

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane