śmieszne miejsca w Polsce

Śmieszne miejsca w Polsce, które trzeba zobaczyć

Włóczykij - specjalista Tipy.pl
śmieszne miejsca w Polsce
1 z 5
Czy zawsze musi być poważnie? Otóż nie! Dziś prezentuje Polskę z przymrużeniem oka. Pochyłe domy, śmieszne pomniki i inne zabawne miejsca czekają na twoją wizytę. Warto wybrać się w taką podroż z całą rodziną, ponieważ śmiechu będzie co niemiara. Atrakcji na pewno nie zabraknie, a dzieciaki (i nie tylko) będą bardzo zadowolone. Poznaj te miejsca i przekonaj się, że nie trzeba daleko wyjeżdżać, żeby się świetnie bawić z rodziną.
1
pochyły dom - Szymbark
Mamy w kraju kilka pochyłych domów, a jeden, w Szymbarku (woj. pomorskie), dosłownie stanął na głowie! Można do niego wejść, lecz poruszanie się w nim to wielka sztuka – błędnik szaleje. Do domu wchodzi się przez okno szczytowe.Wnętrze wyposażono w meble z PRL (całość ma symbolizować czasy, gdy wszystko było postawione do góry nogami)
2
Muzeum Nietypowych Rowerów
Podobnie jest w jedynym w Europie Muzuem Nietypowych Rowerów w Gołębiu (lubelskie). Warto spróbować przejechać się np. rowerami cyrkowymi, bez pedałów albo z kierownicą z tyłu lub... poruszanymi za pomocą przysiadów.
3
Bolek Mściciel
Uśmiechy wywołują też niektóre nasze pomniki. Najwięcej śmiechu budzi Bolek Myśliciel, który przykucnął przed oczyszczalnią ścieków koło Świdnicy (dolnośląskie).
4
Pomnik Ziemniaka -
Mamy też pomnik ziemniaka (w Biesiekierzu w zachodniopomorskim) i sztuczną palmę na rondzie w Warszawie. Od wielu już lat zdumienie (i uśmiech) budzi osada Galindów (warmińsko-mazurskie), w której drzewa rosną do góry korzeniami i wciąż budowany prywatny zamek w Łapalicach na Kaszubach. Zaskakuje także molo w Płocku – zbudowane wzdłuż biegu rzeki! Ziemniaczaną bulwę umieszczono na stalowym stelażu. Pomnik ma 9 m wysokości (sama bulwa 3,95 m). Stoi od lata 1983 r.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Madera
Wyspy Kanaryjskie
Jezioro Garda we Włoszech

Komentarze (0)

* Pola wymagane