depilacja woskiem

Depilacja przedramion - kilka porad

szyszunia - specjalista Tipy.pl
Niemal każda kobieta, która próbowała pozbyć się owłosienia z przedramion wie, że taki zabieg często kończy się zapaleniem mieszków włosowych, zaczerwienieniem i krostkami. Problem rozwiąże dobrze wybrany środek, a wtedy depilacja przebiegnie bez bólu i podrażnień. Pamiętajmy! Przedramion nie golimy maszynką ani depilatorem mechanicznym.
1
Krem

Używając kremu do depilacji, wybierz kosmetyk „sensitive” – zawiera więcej substancji łagodzących. Skórę przedramion posmaruj kremem depilującym, a następnie, dokładnie po czasie wskazanym przez producenta, usuń krem załączoną szpatułką. Nie trzymaj kremu dłużej na skórze, bo właśnie to może być przyczyną jej podrażnienia.
2
Wosk

Zamierzasz usuwać włoski plastrami z woskiem? Również w tym przypadku wybierz te plasterki, które są przeznaczone do skóry wrażliwej lub do twarzy. Jeśli po oderwaniu plastra czujesz, że skóra jest obolała, piecze lub jest zaróżowiona, w tym samym miejscu nie przyklejaj już plastra depilującego aż do ustąpienia objawów.
3
Pasta cukrowa

Jednym z najłagodniejszych środków do usuwania zbędnego owłosienia jest pasta cukrowa. Można kupić ją gotową (1/2 kg kosztuje ok. 40 zł, jest bardzo wydajna i wystarczy na kilka miesięcy) lub przygotować samodzielnie.

W rondelku podgrzewaj szklankę cukru z sokiem wyciśniętym z jednej cytryny, aż masa stanie się jasnobrązowa. Gdy dobrze ostygnie (nie może być gorąca), kawałek oderwij i ugniataj palcami. Przyklej do skóry pod włos, po chwili oderwij.

Powiązane porady

bikini
pasta cukrowa
golenie nóg

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane